Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
fotootje van een jaar of 7 geleden... zegt dat genoeg?
de jouwe? ik vermoed van wel omdat die met zen streepjes ernaast staat??
Die vindik nog wel een stukje mooier idd. Is dat er eentje met een porsche motor in? mits de motor zo hoog lijkt te komen lijkt me dat geen origineel? of zit ik ernaast?
de jouwe? ik vermoed van wel omdat die met zen streepjes ernaast staat??
Die vindik nog wel een stukje mooier idd. Is dat er eentje met een porsche motor in? mits de motor zo hoog lijkt te komen lijkt me dat geen origineel? of zit ik ernaast?
toch niet de mijne, ik kan onmogelijk met twee auto's tegelijk rijden, hoe hard ik ook probeer.
't is een gewoon keverblokje, 1600 cc, met chroom opbouw. niks speciaal.
Net alsof iedereen iets origineels heeft in het aircooled wereldje. Het is toch logisch dat er dingen worden gekopieërd? Het enige dat die 2 wagens gemeen hebben zijn de rode banden. De andere wagen is mat zwart, wat ook nog eens anders is dan deze. En die andere heeft ook nog eens een dakrekje. Genoeg verschillen lijkt me? Ja, ze zijn beiden verlaagd, maar dat is zo bij 60% van alle kevers... Als je elke donkere kever met rode velgen gaat beschuldigen van plagiaat ben je wel een tijdje bezig...
Net alsof iedereen iets origineels heeft in het aircooled wereldje. Het is toch logisch dat er dingen worden gekopieërd? Het enige dat die 2 wagens gemeen hebben zijn de rode banden. De andere wagen is mat zwart, wat ook nog eens anders is dan deze. En die andere heeft ook nog eens een dakrekje. Genoeg verschillen lijkt me? Ja, ze zijn beiden verlaagd, maar dat is zo bij 60% van alle kevers... Als je elke donkere kever met rode velgen gaat beschuldigen van plagiaat ben je wel een tijdje bezig...
goed lezen. ik beschuldig niemand van plagiaat. ik noem 't gewoon een smakeloze kopie.
Zoals hier eerder al vermeld was er vorige week zondag een VW aircooled meeting in Zottegem ( http://www.strictly-aircooled.be ). Ik ben natuulijk ook eens gaan kijken en ik heb eens aan het forum gedacht. Hier de foto's, ik heb er weeral veel te veel genomen . Er stonden prachtige pareltjes tussen .
Comment