Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aircooled VW's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Hoe zit het nu met uw aircooled karren? Ging dat babyblauw geval niet lager gelegd worden en terug de baan op?
    komt nog wel, nu even geen tijd.

Comment

• Ik ken er niet veel van, maar is dit niet een beetje heel veel geld voor een T2?

Comment

• da's een T1 deluxe 21 ramen.

Comment

• ik wil een 23 raams!

bestond er nog meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            ik wil een 23 raams!

bestond er nog meer?
            begin maar al te sparen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
              Ik ken er niet veel van, maar is dit niet een beetje heel veel geld voor een T2?
              http://www.rmauctions.com/CarDetails...O08&CarID=r196
              Tis Idd, zoals al gezgd, een T1 en geen T2
              Wel een VW Type 2, zoals in de beschrijving staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                da's een T1 deluxe 21 ramen.
                Zo veel ken ik er dus van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                  Zo veel ken ik er dus van.
                  dolletjes.

misschien volgende week een dagje A'pen, beetje oud-ijzer-spotten. jij hebt toch altijd een camera bij.

Comment

• Knap

Comment

• idd , geschift lekker dadde

als ik ooit nen kever ofzo wil, gaat et zeker geen perfectn moeten zijn. kwil echt e rat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                        idd , geschift lekker dadde

als ik ooit nen kever ofzo wil, gaat et zeker geen perfectn moeten zijn. kwil echt e rat
                        Idd hé
                        Hier 'tzelfde ....
                        't blijft toch kriebelen om ooit terug 'n luchtgekoelde te kopen ... en ook zeker geen perfectje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                          Idd hé
                          Hier 'tzelfde ....
                          't blijft toch kriebelen om ooit terug 'n luchtgekoelde te kopen ... en ook zeker geen perfectje
                          ovaalje , plat , roest,gele lampn, half interieur en cruisn mmm

Comment

• 'k zal die variant dan maar eens ongepoetst de baan opjagen zeker?

Comment

'k zal die variant dan maar eens ongepoetst de baan opjagen zeker?
                              DEUH

en sleur da ander hok naar hier

Comment

DEUH

en sleur da ander hok naar hier
                                eerst de remmen doen en zo. anders zet ik 't ding nadien waarschijnlijk vol krassen.

Comment

eerst de remmen doen en zo. anders zet ik 't ding nadien waarschijnlijk vol krassen.
                                  jip, en zorg dat et ding bolt als ie ier is

Comment

jip, en zorg dat et ding bolt als ie ier is
                                    o-platen vanaf de 25ste, denk ik.

'ie was voordien op mijn naam ingeschreven, ik kan 'm dus gewoon herinschrijven onder een normale plaat, zonder keuring. zou dat voor een oldtimer-gedoe ook gelden? anders moet ik weer liggen klooien met platen om naar de keuring te tuffen...

Comment

o-platen vanaf de 25ste, denk ik.

'ie was voordien op mijn naam ingeschreven, ik kan 'm dus gewoon herinschrijven onder een normale plaat, zonder keuring. zou dat voor een oldtimer-gedoe ook gelden? anders moet ik weer liggen klooien met platen om naar de keuring te tuffen...
                                      das nen lichten vracht ? dan ist normaal 30j voor ie oldtimer is. hoe oud is ie ?

Comment

das nen lichten vracht ? dan ist normaal 30j voor ie oldtimer is. hoe oud is ie ?
                                        wanneer is de laatste T2 in belgië verkocht?

Comment

wanneer is de laatste T2 in belgië verkocht?
                                          geen gedacht van , rond '79-80 ofzo ?

Comment

Working...
                                          X