Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aircooled VW's
Collapse
X
-
Ik ken er niet veel van, maar is dit niet een beetje heel veel geld voor een T2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik wil een 23 raams!
bestond er nog meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenIk ken er niet veel van, maar is dit niet een beetje heel veel geld voor een T2?
http://www.rmauctions.com/CarDetails...O08&CarID=r196
Wel een VW Type 2, zoals in de beschrijving staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenda's een T1 deluxe 21 ramen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZo veel ken ik er dus van.
misschien volgende week een dagje A'pen, beetje oud-ijzer-spotten. jij hebt toch altijd een camera bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenidd , geschift lekker dadde
als ik ooit nen kever ofzo wil, gaat et zeker geen perfectn moeten zijn. kwil echt e rat
Hier 'tzelfde ....
't blijft toch kriebelen om ooit terug 'n luchtgekoelde te kopen ... en ook zeker geen perfectje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenIdd hé
Hier 'tzelfde ....
't blijft toch kriebelen om ooit terug 'n luchtgekoelde te kopen ... en ook zeker geen perfectjeen cruisn
mmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten'k zal die variant dan maar eens ongepoetst de baan opjagen zeker?
en sleur da ander hok naar hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk BerichtenDEUH
en sleur da ander hok naar hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichteneerst de remmen doen en zo. anders zet ik 't ding nadien waarschijnlijk vol krassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenjip, en zorg dat et ding bolt als ie ier is
'ie was voordien op mijn naam ingeschreven, ik kan 'm dus gewoon herinschrijven onder een normale plaat, zonder keuring. zou dat voor een oldtimer-gedoe ook gelden? anders moet ik weer liggen klooien met platen om naar de keuring te tuffen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichteno-platen vanaf de 25ste, denk ik.
'ie was voordien op mijn naam ingeschreven, ik kan 'm dus gewoon herinschrijven onder een normale plaat, zonder keuring. zou dat voor een oldtimer-gedoe ook gelden? anders moet ik weer liggen klooien met platen om naar de keuring te tuffen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtendas nen lichten vracht ? dan ist normaal 30j voor ie oldtimer is. hoe oud is ie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenwanneer is de laatste T2 in belgië verkocht?
Comment
Comment