Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De jouwe? Prachtig exemplaar!
Hoeveel gaan die tegenwoordig?
Van mij én mijn broer. Prijzen : Tot 4500 euro voor een goed rijklaar exemplaar met weinig gebruikssporen. (uit een cataloog van 2001). Nu kan het al meer zijn.
Dienen bruinen type 3 "notchback" (5 foto's terug) is toch veel schoner dan dienen type 3 "Variant" hé.., ( 2 foto's voor de "Notch) alleen al door de kleinere achterlichten en de kleinere voorpinkers...
Hoe komt da dat ze allebei vooraan maar één mistlicht hebben. .
Onderweg misschien verloren....
Dienen bruinen type 3 "notchback" (5 foto's terug) is toch veel schoner dan dienen type 3 "Variant" hé.., ( 2 foto's voor de "Notch) alleen al door de kleinere achterlichten en de kleinere voorpinkers...
Hoe komt da dat ze allebei vooraan maar één mistlicht hebben. .
Onderweg misschien verloren....
Dat schijnt een soort hype te zijn, 1 mistlicht...
Enfin ik steek er liever 2
Idd, veel vw's van verschillende club hebben één mistlicht.
Ik herinner me toen dat ik me dat ook afvroeg.
Ik heb op m'n keverke ook maar 1 mistlicht.
En eigenlijk heb ik er nog geen gezien met twee mistlichten. Zonder lichten dan wel
Maar eigenlijk vind'k het nog zo slecht niet met 1 mistlicht.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Hierzie onze clubstand. Dit jaar gaat mijne Polo er hopelijk ook bijstaan mijne Golf mag er ook al bijstaan, maar das nog een vraagteken. Ik heb anders in dat weekend geen vervoer meer.
Comment