Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aircooled VW's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    Oproep, vragen, enz... .

* Waar kan ik zulks een Kever vinden?

* Welk is een betrouwbare Kever tweedehands, euh, dealer? Liefst in de Kempen maar verder weg mag ook.

* Wat is de prijs van een volledig gerestaureerde Kever van de jaren '50?

Het zit zo; mijn vader had een Kever, ongeveer van hetzelfde jaar als de foto hierboven en heeft spijt dat hij die jaren geleden, na een close encounter met een gracht, weggedaan heeft. Hij wil er terug eentje.

Kan iemand helpen?
    Bestaat er een Kever met een automaat?
    Zo'n kever vind je op verkoopsites zoals Kapaza of 2dehands maar ook op internetfora zoals www.flat4free.be
    Qua dealers is het moeilijker. Je hebt Beetle-It in Geel (http://www.beetleit.be/www/drupal-6.12/ ), waar ik geen ervaring heb dus niet weet hoe het daar zit met betrouwbaarheid en dergelijke.
    Verder heb je ook BBT4VW in Sint-Job. Zij doen vooral in onderdelen waardoor je het kunt bezien als de Colruyt van de luchtgekoelde Volkswagens. Zij hebben een ruime stock, maar zijn niet echt goedkoop. Ze kennen wel de prijzen en de staat van de auto's en zijn volgenss mij wel te vertrouwen.
    Hun aanbod vind je hier: http://www.virginoutlaws.com/nl/voertuigen-aanbod.html

Prijzen van een gerestaureerde kever zijn moeilijk te zeggen want je hebt een restauratie en een restauratie natuurlijk. Om een voorbeeld te geven: mijn kever was jaren voor mijn aankoop gerestaureerd. De bandenbak bestond uit kippengaas, plamuur, wat cement, silicone en een stuk van 20 frank. De dorpel was gescheurd over een afstand van 80cm en dicht geplamuurd..
    Ik zou wel rekenen op zeker 10.000 voor een goed gerestaureerde ovaal.
    De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
    1990 Volvo 344
    1991 Mercedes W124 230CE
    2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
    1980 Volkswagen Derby CLS
    1990 Mercedes W124 230CE
    2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Ohja, je hebt bij kevers een manuele verrsnellingsbak, semi-automatisch en automatisch.
      Voor zover ik weet was dat er niet voor '68.
      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
      1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
      1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Ok, merci!

Comment

• Deze namiddag mee geweest met iemand naar een VW air cooled meeting in Nazareth. Spijtig van het slechte weer wel...

Beetje afbrokkelende plamuur

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Mooie patina Variant (US-import)

Volledig originele ovaal in pracht staat (niet gerestaureerd)

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Drag monster

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Die ovaal!

Comment

• Comment

• De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
                    1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                    1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Durf zo'n reclame de dag van vandaag te maken en al die feministen staan moord en brand te schreeuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                        Durf zo'n reclame de dag van vandaag te maken en al die feministen staan moord en brand te schreeuwen.
                        Het feit dat jij dat hier zegt kan de dag van vandaag al problemen veroorzaken.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Het feit dat jij dat hier zegt kan de dag van vandaag al problemen veroorzaken.

Die lezen hier niet mee

Comment

• Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

Working...
                            X