Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aircooled VW's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    Hoe bedoel je, gesloten?

Ik deed die open via de hendel in het handschoenkastje, en deed de koffer gewoon terug dicht
    awel en daar wringt het schoentje. Via dat hendeltje doe je hem vast. terwijl je met de drukknop op het handvat de koffer open kan doen. god moeilijk om uit te leggen.
    ik deed hem nooit vast met dat hendeltje puur omdat dat snel de neiging heeft van te blokkeren. ik sloot hem altijd gewoon met de drukknop op het handvat.

of heb jij geen drukknop op het handvat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      awel en daar wringt het schoentje. Via dat hendeltje doe je hem vast. terwijl je met de drukknop op het handvat de koffer open kan doen. god moeilijk om uit te leggen.
      ik deed hem nooit vast met dat hendeltje puur omdat dat snel de neiging heeft van te blokkeren. ik sloot hem altijd gewoon met de drukknop op het handvat.

of heb jij geen drukknop op het handvat?
      euhm awel, dat ik het niet weet

Ik denk van niet ze

Comment

• Foto's van kevermeeting in Erembodegem

Ik was niet aanwezig, zijn dus niet mijn foto's

Paar pareltjes :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          Via dat hendeltje doe je hem vast.
          nee hoor.

Comment

Ik denk van niet ze
            jawel hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
              jawel hoor.
              Er is een drukknop, maar ik moet toch zowieso ontgrendelen van binnenin?

Comment

Er is een drukknop, maar ik moet toch zowieso ontgrendelen van binnenin?
                ja. en in normale omstandigheden komt het hendeltje binnenin vanzelf terug naar boven, waardoor de voorklep automatisch op slot gaat als je ze dichtdoet. je moet dus niet zelf vergrendelen, toch niet bij een correcte keffer.

Comment

ja. en in normale omstandigheden komt het hendeltje binnenin vanzelf terug naar boven, waardoor de voorklep automatisch op slot gaat als je ze dichtdoet. je moet dus niet zelf vergrendelen, toch niet bij een correcte keffer.
                  dat doet ie dus niet meer, naar boven gaan

Comment

dat doet ie dus niet meer, naar boven gaan
                    logisch. kabeltje is losgekomen vooraan.

eigenlijk is je quote wel erg dubbelzinnig. ik ga er niet verder op ingaan.

Comment

logisch. kabeltje is losgekomen vooraan.

eigenlijk is je quote wel erg dubbelzinnig. ik ga er niet verder op ingaan.
                      gelieve je te begeven naar gebruikers in beeld

Comment

• ja.

Comment

• ik ben ook in het bezit van een luchtgekoelde VW dus zal ik maar een fotooke posten zeker.
                          Y is bijlange nog niet af, enige waar ik al aangeweest ben is de motor

Comment

• Perrier?

Comment

• chinchilla 1968?

Comment

• LOL naftbak is nog nie uitgekuist en na 15 jaar stilstaan is da wel vandoen

Comment

chinchilla 1968?
                                  Geen gedacht af waarover je het hebt, y is wel van 1969

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vincentdci Bekijk Berichten
                                    Geen gedacht af waarover je het hebt
                                    kleur + bouwjaar.

Comment

kleur + bouwjaar.
                                      Kleur weet ik niet wat het is, het is zo wat raar, het is geen wit, geen grijs en geen beige, maar toch wel, allez ik bedoel dat het dus wit is met een beige-grijze schijn, heb al iemand horen zeggen dat het savanne beige is

Bouwjaar is zoals ik zei '69 (staat vanachter op de sticker in de ruit) lol

Comment

• Comment

Working...
                                        X