er is een vermoeden dat er nog hooguit 100 overblijven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aircooled VW's
Collapse
X
-
Ik hoop dat ze hem snel restaureren
Ben ook al cijfers van nog 80 exemplaren tegengekomen, behoorlijk weinig dus
Ik heb hier nog ergens een reportage liggen over een Hebmuller hotrod replica, zaligheid
Zeg Franklin, tijdje terug had ge iets gezegd van een vriend van u die een VW had gerestaureerd waar maar 1 exemplaar van was. Ge ging eens kijken achter foto's....Enige kans dat het de Stoll Coupé was?
Knappe site voor vintage VW's te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk hoop dat ze hem snel restaureren
Ben ook al cijfers van nog 80 exemplaren tegengekomen, behoorlijk weinig dus
Ik heb hier nog ergens een reportage liggen over een Hebmuller hotrod replica, zaligheid
Zeg Franklin, tijdje terug had ge iets gezegd van een vriend van u die een VW had gerestaureerd waar maar 1 exemplaar van was. Ge ging eens kijken achter foto's....Enige kans dat het de Stoll Coupé was?
Knappe site voor vintage VW's te kopen
http://www.oldbug.com/sales.htm
site om te kopen? aan die prijzen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenjep, Stoll, 'k heb nog ergens foto's van de eerste meeting waar 'ie op te bewonderen was. Bob Shail is inderdaad een kennis, hij heeft die kar gerestaureerd tot in de puntjes.
site om te kopen? aan die prijzen?
Prijzen zijn...ja...behoorlijk hoog
Voor een volledig gerestaureerde T1 Doka of Samba wil ik wel wat geld geven, ze zijn zeldzaam en enorm knap (maar 100.000Dollar is inderdaad net wat te veel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
die racer vind ik pakken vetter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat een slechte afwerking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik ken 't wereldje, en 't wereldje is mij blijkbaar ook nog niet vergeten. 't was vandaag te merken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVerklaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenamerikaanse restauratie. als je zoiets koopt, kan je beter zelf opnieuw beginnen.
Schoon van ver.
Maar op die detailfoto's
Precies alsof ik het gedaan heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPrecies alsof ik het gedaan heb
amerikanen, zeker in californië, maken gretig gebruik van kleine mexicaantjes, die voor een kom bruine bonen een hele dag werken. ze spuiten een auto in 97 lagen, en die bonenvretertjes blinken 't boeltje wel op. ik heb nog geen enkele goede amerikaanse restauratie gezien, veel en slecht plamuurwerk, daar zijn ze meesters in.
Comment
-
Comment