Oorspronkelijk geplaatst door Arne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aircooled VW's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtende T3 was leverbaar vanaf '79. de mijne is een van de laatste T2's van datzelfde jaar.
30jaardus kan op o plaks é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenjah zo iets dacht ik.
30jaardus kan op o plaks é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenja, weet ik wel, maar kan dat zonder naar de keuring te gaan, als herinschrijving, of moet dat via die kwieten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenis ie nu nog ingeschreven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtennee, plaat teruggestuurd. ik blijf geen belastingen betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenmmm, denk dat ie terug naar de keuring moet ze. kweet da nie zeker
'k zal wel eens bellen, dan weet ik 't zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenom 'm opnieuw in te schrijven onder een andere plaat moet dat niet. lastige situatie, vind ik.
'k zal wel eens bellen, dan weet ik 't zeker.rare boel alst daar op aankomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenmet wat geluk kan ik de uitlaat fiksen voor een paar euro, 't achterste stuk van 1 warmtewisselaar is naar de kloten, 'k ga eens opmeten of ik een overschuif-stukje kan plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenwat moet er nog gedaan worden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichtenremmen. 2 nieuwe schijven en klauwen vooraan. pompjes en schoenen achteraan. en nieuwe flexibels.(2dagn is al veel
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten2dagen werk en jis klaar(2dagn is al veel
)
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten2dagen werk en jis klaar(2dagn is al veel
)
revisiesetjes voor de remklauwen, nieuwe blokken, en wat prul voor de uitlaat. woensdag of donderdag ga ik die prullen even ophalen, en als de auto binnenstaat begin ik er gelijk aan.
Comment
Comment