Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n ster voor u neus heeft toch ook altijd iets gehad !
Idd, vind het echt zalig om daarmee te rijden. Was ook het eerste wat me opviel toen ik voor het eerst met een 190 reed.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Waar ligt het eigenlijke probleem? Een voertuig van bv.40j oud, die elk jaar nr de keuring gaat, is in orde om op de openbare weg te komen, elke dag. Een kever van 2003 moet toch gemakkelijk aan te passen zijn( katalysator ofzo?) Dus een oldtimer mag je invoeren uit welk land dan ook, en hier op dagelijkse platen zetten, maar een nieuw (achtergesteld met de normen) voertuig is onmogelijk? Of mis ik een deel?
Weinig met het Belgische beleid te maken hoor, die regels gelden in heel Europa
Hij voldoet nu eenmaal niet meer aan de huidig geldende EURO-normen, nieuwe wagens (=nog nooit ingeschreven) die niet voldoen kunnen niet meer ingeschreven worden.
Spijtig, maar zoals gezegd weinig met Belgisch beleid te maken
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Weinig met het Belgische beleid te maken hoor, die regels gelden in heel Europa
Hij voldoet nu eenmaal niet meer aan de huidig geldende EURO-normen, nieuwe wagens (=nog nooit ingeschreven) die niet voldoen kunnen niet meer ingeschreven worden.
Spijtig, maar zoals gezegd weinig met Belgisch beleid te maken
En dom van de VW garagist in Buggenhout die die kar niet voor het verstrengen van de reglementering heeft ingeschreven, maar hij is ook niet voor niets op de fles gegaan natuurlijk ....
Kevers blijven nog het zaligst in het zwart en met kleine achterlichtjes.
Comment