Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
denk dat dien mens er ni goe van is als die over kasseien rijdt... en die heuvelkes mag hem al eveneens vergeten.
Eigen schuld, als ge begint met auto's te verkrachten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Een nonkel is op zoek naar een (liefst zo origineel mogelijke) kever. Liefst eentje waar geen werk aan is, al moet het niet persee showroomstaat zijn vermoed ik.
Iemand tips voor de zoektocht? Want ik ben niet echt eigen in deze materie.
Iemand daarnet de ZDF docu over Hitler's managers gezien op Canvas? Ging over Ferdinand Porsche, en de Volkswagen en de Wolfsburg fabriek. Best interessant en mooie beelden van de eerste Kever prototyypes!
Volgens mij werd deze zelfs gebruikt in een reconstructiefilmpje! Of het was een echte of een andere, kan ook natuurlijk.
Jammer dat ie niet origineel is. Tellerpartij is sowieso niét van een 67'er en heeft rechtstaande koplampen met toch kleine achterlichten. Stuur, zetels, pook, radio, bijgebouwde meters... eigenlijk hele binnekant is nu ook niet meteen mijn stijl. Ik ben dan ook voor originele look.
Maar het belangrijkste: veel plezier met uw kever Stond deze niet lang op kapaza?
Inderdaad stond te koop en niet te koop, stond meer in de weg, met de geboorte van hun kindje en de verbouwingen kwam er van rijden niet veel meer in huis, stond al 5 jaar stil en ondergestopt in een verwarmde garage, en de prijs was ook wat hoog, daarom is deze lang blijven staan, maar de prijs staat natuurlijk ook voor iets, de wagen is helemaal gerestoreerd "boddy-off" en beschermd.
Nieuwe 1600 motor erin met 2500 km op de teller, dubbele Webers, W100 nokkenas, gepolierde inlaten, spagetie uitlaat, licht vliegwiel, ...
Nee, er is niet veel origineel meer aan, bijna alles is zowat veranderd en vernieud maar dat is nu juist wat ik tof vind, ik ga niet voor dat originele, zo zijn er al zoveel hé. ( en gelijk hebben ze ! )
Enkel de stereo vind ik niets voor mij, maar ja .... het hoort nu bij deze wagen dus laten we alles zoals het is, net als de 3 TV schermpjes erin.
I
Nee, er is niet veel origineel meer aan, bijna alles is zowat veranderd en vernieud maar dat is nu juist wat ik tof vind, ik ga niet voor dat originele, zo zijn er al zoveel hé. ( en gelijk hebben ze ! )
.
Ai-ai .... ze beginnen.
Je hebt een eigen mening en een wagen die jij tof vind en er zijn er al direkt mensen die je afschieten.
Waarom ?
Hier zitten veel ori-lovers.
Je Kever ziet er erg goed uit, maar het interieur en de kleur zijn ook totaal m'n ding niet. Maar gelukkig rijden we niet allemaal met dezelfde auto. ;-)
Ai-ai .... ze beginnen.
Je hebt een eigen mening en een wagen die jij tof vind en er zijn er al direkt mensen die je afschieten.
Waarom ?
Iedereen doet met zijn auto wat hij wil.
Maar ik als VW liefhebber zal nooit aandacht schenken aan gepimpte oldies of auto's.
Heel de VW-Wereld begint meer en meer tuning te worden, wat ik zéér erg vind!
Als ik tegenwoordig op een VW meeting kom voel ik mij niet meer thuis. Het eerste wat ze vragen is wat ga je aan je auto veranderen, etc... ...
Het is daarom dat ik het laatste jaar meer en meer naar algemene kleinere Oldtimer meetings ga. Daar zijn er enkel mooie originele Oldtimers.
Comment