Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aircooled VW's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• THX !

Dat zou een gedacht zijn : iedereen met dezelfde auto --- echt ori.
    Net zoals in het oude Rusland, enkel andere kleur op de wagens, echt ori.

Kakken ze misschien op de kleur

Tja je hebt gelijk : ieder zijn ding hé.
    Ik hou ook heel veel van origineel, maar nu met deze heb ik "over deze" een ander gedacht, anders had ik hem niet gekocht, origineel was goedkoper geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weberke Bekijk Berichten
      THX !

Dat zou een gedacht zijn : iedereen met dezelfde auto --- echt ori.
      Net zoals in het oude Rusland, enkel andere kleur op de wagens, echt ori.

Kakken ze misschien op de kleur

Tja je hebt gelijk : ieder zijn ding hé.
      Ik hou ook heel veel van origineel, maar nu met deze heb ik "over deze" een ander gedacht, anders had ik hem niet gekocht, origineel was goedkoper geweest.
      Knap exemplaar! Al die OEM-lovers hier getver Enkel het interieur is niet zo mijn smaak. Vooral dat stuur Dat is goed voor een gepimpte golf 2 die zo goed als klaar is voor de schroothoop, maar toch niet in zo'n knap karretje?!
      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weberke Bekijk Berichten
        Nee, er is niet veel origineel meer aan, bijna alles is zowat veranderd en vernieud maar dat is nu juist wat ik tof vind, ik ga niet voor dat originele, zo zijn er al zoveel hé. ( en gelijk hebben ze ! )
        ??? Originele klassieke VW's zijn echt serieus in de minderheid zenne
        sigpic
        Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
        Daily: Fiat 500S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
          Enkel het interieur is niet zo mijn smaak. Vooral dat stuur Dat is goed voor een gepimpte golf 2 die zo goed als klaar is voor de schroothoop, maar toch niet in zo'n knap karretje?!
          Zelfs zo'n Golf II verdiend dat niet !
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
            Iedereen doet met zijn auto wat hij wil.

Maar ik als VW liefhebber zal nooit aandacht schenken aan gepimpte oldies of auto's.

Heel de VW-Wereld begint meer en meer tuning te worden, wat ik zéér erg vind!
            Als ik tegenwoordig op een VW meeting kom voel ik mij niet meer thuis. Het eerste wat ze vragen is wat ga je aan je auto veranderen, etc... ...

Het is daarom dat ik het laatste jaar meer en meer naar algemene kleinere Oldtimer meetings ga. Daar zijn er enkel mooie originele Oldtimers.
            Dat is ook de reden dat ik mijn lidmaatschap van de VWclassicsclub niet verlengd heb (die club mag wat mij betreft van naam veranderen in vwtjoeningclup), en het feit dat je mij nooit, maar dan nooit meer op VW-meetings gaat vinden...

Die mannen hebben gewoon geen respect voor het feit dat je je wagen zo fabrieksorigineel als mogelijk wil houden.. sorry, maar zo mensen hebben mijn hobby kapot gemaakt...
            sigpic
            Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
            Daily: Fiat 500S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten
              Die mannen hebben gewoon geen respect voor het feit dat je je wagen zo fabrieksorigineel als mogelijk wil houden.. sorry, maar zo mensen hebben mijn hobby kapot gemaakt...

Das heel spijtig dat ze daar geen respekt voor hebben.
              Dat zou indd. niet mogen zijn.
              Ik vind dat originele wagens er moeten zijn en blijven, maar ook andere waar er aan veranderd is, dit deden ze trouwens ook vroeger al, aan de wagens werken en veranderen.
              Kijk maar eens naar de jaren 50 / 60 met hun hotrods, streetcars, choppers, e.d. En dat zijn ook heel mooie wagens.

En zo heeft iedereen zijn eigen mening hé, gelukkig blijven we van andere mensen hun wagens af om te verbouwen, en verbouwen we enkel de wagens die van ons zijn, waar we mee doen wat we willen.

Comment

Het is daarom dat ik het laatste jaar meer en meer naar algemene kleinere Oldtimer meetings ga. Daar zijn er enkel mooie originele Oldtimers.
                Cars & Beer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Cars & Beer
                  Wat een combinatie ...
                  Benzine

Diesel

Comment

• Cars & fristi!!
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Ik ben ook wel voor origineel, maar tuning mag ook wel voor mij.
                      Zo ken ik iemand met een subtiel getuned kevertje en dat is gewoon prachtig.
                      Iemand anders heeft een kever zoals de mijne als german look gezet en dat is ook niet mis.
                      Tuning mag er zijn, maar niet allemaal met dezelfde fuch- of radarvelgen ofzo maarja.

http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=73722

En die is ook niet origineel hé!
                      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                      1990 Volvo 344
                      1991 Mercedes W124 230CE
                      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                      1980 Volkswagen Derby CLS
                      1990 Mercedes W124 230CE
                      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Tja, zo heeft iedereen zijn gedacht en zijn ding hé.
                        Smaken verschillen, wat de ene bar lelijk vind, vind de andere dan weer zalig.

De mijne zou ik nu niet tuning noemen, dit is een custom.

Verbouwingen vind ik moet ook kunnen, net zoals reeds eerder gezegd het voorbeeld van de jaren 50/60 met hun hotrods, customs, streetcars en noem maar op.
                        Gelukkig hebben ze dit vroeger gedaan, anders hadden we nu ook niets daarvan. Want dat zijn andere wagens geworden.
                        Dat is ook autogeschiedenis en vooral ..... ook een hobby.
                        Kijk maar eens bv naar Rockabilly meetings met alles er rond en er aan, daar rijden in mijn ogen heel mooie wagens rond .... die verbouwd zijn.
                        Maar origineel moet er zeker ook zijn, en vind ik dus ook heel mooi, dat is autogeschiedenis op de eerste plaats.
                        Maar .... en me nu niet verkeerd verstaan .... daar zijn er zo veel van, allemaal dezelfden, daar word ik persoonlijk snel op uitgezien, dus iets anders mag er gerust tussen staan.
                        Zo heeft iedereen zijn hobby, en iedereen is er blij mee, anders deden ze het niet.

En een wagen verbouwen naar een hotrod of custom of .... dat is toch een persoonlijke toets aan de wagen geven, iets zelf maken, veranderen, iets van jezelf erin steken, dus toch iets anders dan naar een winkel rijden en wat spulletjes kopen en op de wagen zetten en/om te restoreren.
                        Last edited by ; 07/04/2011, 23:29.

Comment

• Om het nog eventjes bij de Kever te houden in de kleine discu. van orig. houden of niet :
                          http://bugster.at/default_new.html kijk in de gallerij - lovende woorden in de press. - enz -
                          Ik vind hem geslaagd en mag er gerust zijn Ze mogen hem direkt hier komen afzetten, origineel of niet. ...... I love it !

Comment

• Allez welke kiesde ??
                            Ik zou mij schamen in die blauwe

Benzine

Diesel

Comment

Allez welke kiesde ??
                              Ik zou mij schamen in die blauwe

Geef mij, als ik mag kiezen, dan toch maar die blauwe, maar dan wel met andere velgen.

Wanneer kan je hem brengen ?
                              Ik wil hem zo komen halen ook hoor.

Comment

• WV., deze vind ik wel weer knap:

Check trouwens de kever ernaast

De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                1990 Volvo 344
                                1991 Mercedes W124 230CE
                                2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                1980 Volkswagen Derby CLS
                                1990 Mercedes W124 230CE
                                2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Meh. Lelijke velgen, lelijke achterlichten...

Doe mij dan maar dit:

412 is ook vet.

En de Brasilia

Echt spijtig dat die hier nooit geleverd zijn (net zoals de Fox Wagon).

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik ben nieuw hier op dit forum en kwam bij dit leuke topic uit. Echt een topic naar mijn hart. Ik haat het namelijk dat er zoveel getuned wordt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
                                      Ik ben nieuw hier op dit forum en kwam bij dit leuke topic uit. Echt een topic naar mijn hart. Ik haat het namelijk dat er zoveel getuned wordt!
                                      Gij gaat hier veel vrienden maken, welkom

Comment

• veel tuning hoeft voor mijn niet.
                                        ik ga er niet op kotsen als ik er ééntje zie.

maar een gewoon standaard kevertje zegt me ook niet veel.
                                        personalisering is knap zolang het in de tijdsgeest blijft.
                                        zoiets bv. (gewoon snel op google gekeken) kan ik lang bekijken

zelfs dit kan ik beamen

standaard afwerking maar plat op de grond.

gewoon standaard zonder iets, is mooi maar zegt me weinig.
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf_MK2 Bekijk Berichten
                                          Ik ben nieuw hier op dit forum en kwam bij dit leuke topic uit. Echt een topic naar mijn hart. Ik haat het namelijk dat er zoveel getuned wordt!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          Gij gaat hier veel vrienden maken, welkom
                                          Funny cause it's true

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                          Wat een héérlijk ding! Echt af

Comment

Working...
                                          X