Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad. Deze wagen, meer dan 40 jaar oud was tot op heden ingeschreven en toegelaten tot
het dagelijks verkeer.
Moet terug naar mobielinspektie voor herkeuring wegens carrosserie.
Kan dan terug in het verkeer of ingeschreven worden als old timer.
Ik zelf ben te weinig technisch aangelegd om deze wagen optimaal in orde te brengen.
Er zit een 1600 motor in. Vol automatische schakeling.
Kom hem eventueel zelf keuren alvorens te beslissen.
Wacht niet te lang. Er zijn nog kandidaten.
Kan je auto oldie laten keuren als hij daarvoor een rode kaart had ? Ik dacht van niet
@oldi keuring: hoe heb je dat dan gedaan met je Golf? Die had een rode kaart, heb je hem dan in orde gezet en terug gewoon laten keuren? Of zit je nog altijd met die rode kaart?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
@oldi keuring: hoe heb je dat dan gedaan met je Golf? Die had een rode kaart, heb je hem dan in orde gezet en terug gewoon laten keuren? Of zit je nog altijd met die rode kaart?
De Golf heeft nog altijd rode kaart idd, maar staat sindsdien stil in de garage ...
Maar mijn vraag is :
Die 411 heeft een rode kaart voor dagelijkse keuring >> kan ik zonder iets te doen een groene Oldtimerkaart krijgen ... of moet ik hem eerst terug laten herkeuren om die dagelijkse kaart groen te krijgen ?
Volgens mij kan dat ja. Mijn Polo had géén keuringskaart en kreeg een groene oldtimerkaart.
Ik gaan eens horen of mijn vader tijd en goesting heeft voor vanavond eens te gaan kijken ... maar dan zullen ze weer zeggen, eerst iets anders weg voor er iets anders komt ... en als ze bij dat punt blijven kan ik deze mislopen
Koop hem stiekem en zet hem in de schuur waar benzfreak's de zijne ook staat.
De Golf heeft nog altijd rode kaart idd, maar staat sindsdien stil in de garage ...
Maar mijn vraag is :
Die 411 heeft een rode kaart voor dagelijkse keuring >> kan ik zonder iets te doen een groene Oldtimerkaart krijgen ... of moet ik hem eerst terug laten herkeuren om die dagelijkse kaart groen te krijgen ?
Ik heb het eens aan mijn broer gevraagd (werkt op de keuring) en die zegt dat je als je een rode kaart voor dagelijks gebruik hebt, je toch een groene kaart als oldtimer kan krijgen (als de wagen voldoet aan de vereisten )
Ik heb het eens aan mijn broer gevraagd (werkt op de keuring) en die zegt dat je als je een rode kaart voor dagelijks gebruik hebt, je toch een groene kaart als oldtimer kan krijgen (als de wagen voldoet aan de vereisten )
Comment