Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit is zo prachtig ! En waarschijnlijk een van de enigste kansen om eens in een bril mee te rijden! Ik wil ooit eens ritje mee rijden als de kans zich ooit eens voordoet !
Natuurlijk, waarom niet? Nu rij ik er niet ver mee, de gaskabel moet vervangen worden (begint uit te rafelen), maar volgend jaar zal ik meetings doen, en gij wsl ook...
Ergens zullen onze wegen wel kruisen!
Natuurlijk, waarom niet? Nu rij ik er niet ver mee, de gaskabel moet vervangen worden (begint uit te rafelen), maar volgend jaar zal ik meetings doen, en gij wsl ook...
dan trakteer ik u op een ritje in mijn exlusieve 411
Voor de liefhebbers : op 26 en 27 januari 2013 is er Autoretro in de Brugse beurshalle.
Daar doe ik trouwens mee voor de static-show.
Meer info op www.autoretro.be
wij kunnen ook richting de kust komen hé WV.........en mosselen gaan eten......
jij moet dan maar een mooi ritje uitstippelen langs W-VL mooie slingerbaantjes waar we rustig kunnen tuffen met onze air cooled bolides....
wij kunnen ook richting de kust komen hé WV.........en mosselen gaan eten......
jij moet dan maar een mooi ritje uitstippelen langs W-VL mooie slingerbaantjes waar we rustig kunnen tuffen met onze air cooled bolides....
je doet me terug goesting krijgen in mijn aircooled ... Miljaar ... De mijne moet gefixt worden ...
Hey,
Dit is mijn oude VW... http://www.autoforum.be/showthread.p...en-Golf-2-1985
Ik zit wel met een openschuivend dak. En dat wordt gemakkelijk nat langs de binnenkant als het regent.
Kent iemand hier een oplossing voor of iemand die dit kan fixen?
Merci!!
zo een brilleke blijft toch super om te zien. Vriend van me heeft er eentje staan (dacht van 1950) en is een plezier om erin mee te rijden. Sinds kort staat er daar ook een karmann in de garage eens die af zal zijn wsl ook een plezier om mee te rijden.
Zodra mijn huis af is zal er wsl ook wel een aircooled in de garage bij mij komen
Comment