Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aircooled VW's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ier die zalige car

ge ebt em e nieuw kleurke gegeven maar de nrplaat blijft zo hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
      'ie is uitgebrand bijna 2 jaar geleden.

'k heb er nog wel wat onderdelen van.
      wat jammer kerl , hoe kwam dit ?

hopelijk heb je die velgen nog ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
        wat jammer kerl , hoe kwam dit ?

hopelijk heb je die velgen nog ze
        'k heb nog 3 velgen kunnen redden, de vierde is gesmolten. 't waren echte Empi's, driedelig. jammer.

Comment

'k heb nog 3 velgen kunnen redden, de vierde is gesmolten. 't waren echte Empi's, driedelig. jammer.
          idd , heel jammer. zo'n vette velgen hé. EMPI is de perfecte velg voor oude vw's

Comment

idd , heel jammer. zo'n vette velgen hé. EMPI is de perfecte velg voor oude vw's
            ik vind persoonlijk voor een type III een originele Sprintstar (ook Empi) beter passen. op een keffer hoort een driedelige Empi te zitten als 'ie van voor '73 is. nadien past het best een brede stervelg van VW zelf, 't model dat op de 1303 Big stond.

Comment

ik vind persoonlijk voor een type III een originele Sprintstar (ook Empi) beter passen. op een keffer hoort een driedelige Empi te zitten als 'ie van voor '73 is. nadien past het best een brede stervelg van VW zelf, 't model dat op de 1303 Big stond.
              ja , de ori's zijn ook vet.
              porsche velgen zijn ook zalig

Comment

• helaas worden de onderdelen duurder en duurder. toen ik begon, eind jaren '80, kochten wij keffers voor 1000 bef-franken. die tijd is helaas voorbij, en dat heeft voor mij de hobby een beetje kapotgemaakt. 't moet geen lopende rekening worden hé.

Comment

helaas worden de onderdelen duurder en duurder. toen ik begon, eind jaren '80, kochten wij keffers voor 1000 bef-franken. die tijd is helaas voorbij, en dat heeft voor mij de hobby een beetje kapotgemaakt. 't moet geen lopende rekening worden hé.
                  ja , kheb da ook gezien alles van oude vw's kosten stuken van mensen

kvin da ook jammer.

Comment

• gelukkig heb ik m'n eigen voorraad Type III-onderdelen. die dingen kosten 't vijfvoud van keffer-stukken.

Comment

gelukkig heb ik m'n eigen voorraad Type III-onderdelen. die dingen kosten 't vijfvoud van keffer-stukken.
                      oink , kevers en stuken kosten al zo veel

amai

Comment

oink , kevers en stuken kosten al zo veel

amai
                        een goed spatbord voor een type III kost ongeveer 250 €, als 't eentje is dat echt geen roest of deuken heeft. eentje voor een keffer kost er 50.

Comment

een goed spatbord voor een type III kost ongeveer 250 €, als 't eentje is dat echt geen roest of deuken heeft. eentje voor een keffer kost er 50.
                          amai da kost idd veel geld. mijn pa heeft vroeger van school nog kever spatborden wist gaan halen op een autokerkhof vor niks

Comment

• vroeger was zelfs de toekomst beter.

Comment

vroeger was zelfs de toekomst beter.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X