Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo, vanmiddag een bezoekje gebracht, zeer veel bijgeleerd waar op te letten als je voor een A gaat zoeken.
We hebben zeer veel zin om deze te kopen:
Gaaf chasis, alle gebreken zijn getoond door de verkoper (zeer eerlijke man).
Alle stukken zijn dubbel voorzien, waaronder 1 ophanging voor stale velgen en de andere voor spaakwielen, ruiten, chromebumpers, roosters(1 splinternieuw), origineel interieur en dorpels, enkel een klein neusstukje ontbreekt. Kost ongeveer 250 euro in aankoop. De kas is ook gedeeltelijk gezandstraald.
Tis een 1600, motor moet wel nog gereviseerd en herspuiten worden.
Wij willen hem identiek restaureren zoals zijn MGA, dat old english white met dat rode interieurtje
ben effe bij Gilbert geweest, 't is van een maat van 'm.
heeft trouwens een erg mooie B staan, limited edition. misschien is dat iets voor mijn mevrouwtje.
Dat wou ik nog aan jou vragen, bij ons hangt er ook zo'n plaatje limited edition, maar er is geen zijdelingse striping aanwezig en geen speciale voorbumper.
Kan ik checken via het chassisnummer of het een echte limited is?
Dat wou ik nog aan jou vragen, bij ons hangt er ook zo'n plaatje limited edition, maar er is geen zijdelingse striping aanwezig en geen speciale voorbumper.
Kan ik checken via het chassisnummer of het een echte limited is?
't plaatje hangt normaal gezien op 't handschoenkastje. dat is niet bij die van jullie. lijkt me dus geen limited edition te zijn, want hij staat ook nog eens op gewone velgen. niet dat dat een garantie is uiteraard.
't plaatje hangt normaal gezien op 't handschoenkastje. dat is niet bij die van jullie. lijkt me dus geen limited edition te zijn, want hij staat ook nog eens op gewone velgen. niet dat dat een garantie is uiteraard.
Comment