Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dobbelstenen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
    ah da beest blauw é !?
    ja. en blauw pluche, en een blauw stuur. en een blauw dashboard/keukenkastje-met-metertjes.

zalige bak, rijdt als een droom. en heeft behoorlijke prestaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
      ja. en blauw pluche, en een blauw stuur. en een blauw dashboard/keukenkastje-met-metertjes.

zalige bak, rijdt als een droom. en heeft behoorlijke prestaties.
      dikke motor en rijd mss als een droom , maar ie ziet er niet uit

Comment

rijdende luchtweerstand. heerlijk.
        en een kleine deuk links vooraan. who cares?

Comment

rijdende luchtweerstand. heerlijk.
          en een kleine deuk links vooraan. who cares?
          als em maar rijd , tis meer dan genoeg.
          nen cruisebak zonder stijl

Comment

nen cruisebak zonder stijl
            meer stijl dan de gemiddelde beejemwee, zeker weten. zo'n Ciera Cutlass heeft een erg hoog Hollywood-gehalte.

Comment

meer stijl dan de gemiddelde beejemwee, zeker weten. zo'n Ciera Cutlass heeft een erg hoog Hollywood-gehalte.
              ja , daar ben ik het mee eens.
              maar nie meer stijl dan nen Volkswagen

Comment

VW was stijlloos tot voor een jaar of 15. een VW was gewoon bereikbaar voor iedereen. nu is dat niet meer zo. VW zuigt grote tijd. ik heb trouwens de indruk dat 't sprookje een beetje naar de kloten is.

Comment

VW was stijlloos tot voor een jaar of 15. een VW was gewoon bereikbaar voor iedereen. nu is dat niet meer zo. VW zuigt grote tijd. ik heb trouwens de indruk dat 't sprookje een beetje naar de kloten is.
                  I love VW

sprookje ? ik kan leren van u

Comment

I love VW

sprookje ? ik kan leren van u
                    't sprookje gaat vooral over kwaliteit, en tegenwoordig een beetje het gebrek daaraan. dat samen met relatief hoge prijzen, zowel in aankoop als onderhoud, resulteert in een terugval, die door sommigen hier al lang voorspeld werd, en nu werkelijkheid aan 't worden is. dat vakbondsfabriekje in Vorst had al lang moeten dicht zijn. of vw moet terug volkswagens maken, dat zou misschien ook helpen.

Comment

't sprookje gaat vooral over kwaliteit, en tegenwoordig een beetje het gebrek daaraan. dat samen met relatief hoge prijzen, zowel in aankoop als onderhoud, resulteert in een terugval, die door sommigen hier al lang voorspeld werd, en nu werkelijkheid aan 't worden is. dat vakbondsfabriekje in Vorst had al lang moeten dicht zijn. of vw moet terug volkswagens maken, dat zou misschien ook helpen.
                      aha , ja kwaliteit is bij de nieuwe mss wel iets minder.(tis te zien hoe je er mee rijd en onderhoud ook )

Comment

vallende ruiten hebben geen zak te maken met onderhoud of rijstijl. om maar een gekend voorbeeld te geven. ze maken zich niet populair door alle verantwoordelijkheid daarvoor af te wijzen.

Comment

vallende ruiten hebben geen zak te maken met onderhoud of rijstijl. om maar een gekend voorbeeld te geven. ze maken zich niet populair door alle verantwoordelijkheid daarvoor af te wijzen.
                          vallende ruiten ?
                          welk model ?

Comment

vallende ruiten ?
                            welk model ?
                            leef jij op een andere planeet?

zowat elke Golf IV heeft last van ruitjes die spontaan in de deur vallen, omdat het systeem te zwak ontworpen is.

Comment

leef jij op een andere planeet?

zowat elke Golf IV heeft last van ruitjes die spontaan in de deur vallen, omdat het systeem te zwak ontworpen is.
                              ik leef in west vlaanderen é kerl nie vergeten é
                              kga u laten , tot nog es é

Comment

ja. dag.

Comment

that says it all.

't is een overblijfsel uit de jaren '50, toen customizing fel aan 't opkomen was. 't was tuning met de grote T, vooroorlogse krengen ombouwen op ladderchassis, liefst met een dikke V8. en dobbelstenen aan de binnenspiegel, om inderdaad aan te geven dat je best een stoplichtsprintje wou doen. 't kon ook zonder stoplicht, op vrijdagavond werd er nogal dikwijls afgesproken op een verlaten locatie, om daar wat te gaan racen. wij deden dat vroeger ook. 't industrieterrein in Wilrijk was daar uiterst geschikt voor, een paar dikke bakken om alle zijstraten te blokkeren, een kerstboom met groen-oranje-rood licht, en we waren een zondag zoet.
                                  zalig!

als ik nu een dobbelsteen aan m'n spiegel hang, wordt dat dan nog gezien als een teken dat je wilt sprinten? Indien ja haal ik me er ook eentje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    zalig!

als ik nu een dobbelsteen aan m'n spiegel hang, wordt dat dan nog gezien als een teken dat je wilt sprinten? Indien ja haal ik me er ook eentje
                                    vooral in mijn Courier wordt dat zo aanzien, uiteraard.

nu ik weet dat ze makkelijk te vinden zijn in de nEurosjop, komen ze in al m'n auto's.

Comment

vooral in mijn Courier wordt dat zo aanzien, uiteraard.

nu ik weet dat ze makkelijk te vinden zijn in de nEurosjop, komen ze in al m'n auto's.
                                      ik moet echt eens tegen die courier een sprintje trekken wer!!!

met dat sloom paasei!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                        ik moet echt eens tegen die courier een sprintje trekken wer!!!

met dat sloom paasei!
                                        echt hé, ik haal met gemak warp -6.

Comment

de cossy heeft er ook...en ik ga ze erin laten bij de verkoop...in welk van mijn andere wagens past dat eigenlijk? btw ..ze komen hem zo meteen ophalen...

Comment

Working...
                                          X