Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het oude fiattekes lovers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door diimi 128 Bekijk Berichten
    aa dan hebt ge de mijne gezien. de roest is er maar zijn hartje (1100) is een hart geworden

Comment

• Maak eens een topic van die 128
      Btw, zie dat je van wilsele bent, ken je vast en zeker Didier ook
      www.opelklassiek.be

Comment

• zeker weten dak den didi ken hij heeft mee geholpen aan de de fiat
        hier is hij nog eens op het laatste.
        <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PojZAYxu70A...</param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PojZAYxu70A&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Comment

zeker weten dak den didi ken hij heeft mee geholpen aan de de fiat
          hier is hij nog eens op het laatste.
          <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PojZAYxu70A...</param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PojZAYxu70A&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
          Die garage komt me bekend voor 10 jaar geleden een Vauxhall Viva gekocht van Didier.
          www.opelklassiek.be

Comment

• Aangezien ik een halfjaar ga werken heb ik men zoektocht gestart naar 'n 600, ik ga 1 van de weken kijken naar deze http://www.2dehands.be/autos/autos/f...?qq=fiat%20600.

Als er iemand een deftig exemplaar tegenkomt, hoor ik het graag!!!
            Ik kan ook op hulp rekenen in men zoektocht van een kennis, die zelf sinds het begin van de 600 600 rijder is, en nu nog een prachtexemplaar heeft staan... Hij heeft ook een Moretti GS 16 (de enigste in mooie staat die er nog zou zijn) staan, op het chassis van een fiat 125...

Comment

• heb ook een 128 staan 5deurs van '71 als ik me niet vergis

denk wel niet da het nog de moeite is om te restaureren , allé alleen luchtfilter en carbu

monteren zou moeten volstaan , maar hij ziet er niet meer zo goed uit en kan al een lakje verf verdragen

voor onderdelen vind je ook al niets meer , maar mss zijn er hier met ervaring

Comment

• een fiat 128 van 71 met 5 deuren besta da wel ?
                en verkoop je he of zoek je nog onderdelen van de wagen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                  Die garage komt me bekend voor 10 jaar geleden een Vauxhall Viva gekocht van Didier.
                  heb didi geproken kan het zijn dat u van mechelen komt?

Comment

• @dimi ;tis eigenlijk een 4deurs , had graag onderdelen voor de motor

van abarth of zo

Comment

heb didi geproken kan het zijn dat u van mechelen komt?
                      nee, van Linter, maar ik ben hem wel nog enkele keren tegengekomen op de Dreamcar beurs in mechelen
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
                        Aangezien ik een halfjaar ga werken heb ik men zoektocht gestart naar 'n 600, ik ga 1 van de weken kijken naar deze http://www.2dehands.be/autos/autos/f...?qq=fiat%20600.

Als er iemand een deftig exemplaar tegenkomt, hoor ik het graag!!!
                        Ik kan ook op hulp rekenen in men zoektocht van een kennis, die zelf sinds het begin van de 600 600 rijder is, en nu nog een prachtexemplaar heeft staan... Hij heeft ook een Moretti GS 16 (de enigste in mooie staat die er nog zou zijn) staan, op het chassis van een fiat 125...
                        Mooi mooi

De kenmerken zijn wel lachwekkend

Kenmerken
                        Automerk: Fiat
                        Carrosserie: Personenbus
                        Bouwjaar: Oldtimer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                          Mooi mooi

De kenmerken zijn wel lachwekkend

Kenmerken
                          Automerk: Fiat
                          Carrosserie: Personenbus
                          Bouwjaar: Oldtimer
                          Nog niet op gelet
                          Ik ga mezelf nog niet te hard verheugen op deze wagen... volgens de kennis die met me mee zoekt is de prijs hoog, zelfs voor een gerestaureerde... dus hij moet echt goed zijn, of zijn prijs willen aanpassen tegen het deze zal worden

In nederland nog een vrij mooi exemplaar gevonden voor 1800, maar nog geen reactie terug gehad...
                          Liever 1800 en nog wat werk dan 1 die kant en klaar is, zolang het werk is dat niet te moeilijk is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
                            Nog niet op gelet
                            Ik ga mezelf nog niet te hard verheugen op deze wagen... volgens de kennis die met me mee zoekt is de prijs hoog, zelfs voor een gerestaureerde... dus hij moet echt goed zijn, of zijn prijs willen aanpassen tegen het deze zal worden

In nederland nog een vrij mooi exemplaar gevonden voor 1800, maar nog geen reactie terug gehad...
                            Liever 1800 en nog wat werk dan 1 die kant en klaar is, zolang het werk is dat niet te moeilijk is
                            Zo hebk mijn 850 ook gekocht. Ik was eerst gaan zien naar een 850 N voor een redelijk dure prijs.Die was wel perfect in orde (volgens de verkoper, maar hij zag er dan ook goed uit). Ik heb dan een andere 850 special tegengekomen aan de helft van de prijs waar er niet zo veel verkeerd aan was. Ik heb de laatste gekozen.Al veel mee gecruisd, nu en dan eens aan gewerkt maar dat hoort erbij!

succes nog met je zoektocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                              Zo hebk mijn 850 ook gekocht. Ik was eerst gaan zien naar een 850 N voor een redelijk dure prijs.Die was wel perfect in orde (volgens de verkoper, maar hij zag er dan ook goed uit). Ik heb dan een andere 850 special tegengekomen aan de helft van de prijs waar er niet zo veel verkeerd aan was. Ik heb de laatste gekozen.Al veel mee gecruisd, nu en dan eens aan gewerkt maar dat hoort erbij!

succes nog met je zoektocht
                              Tnx

Comment

• Dat dieje mottige sneeuw maar rap weg is

Dat ik terug met me Fiatteken de baan op kan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  Dat dieje mottige sneeuw maar rap weg is

Dat ik terug met me Fiatteken de baan op kan
                                  Ge weet het!!! (en dat de examens gedaan zijn, nog 17 dagen!)

Comment

• Shit, ik wil dit nu weer :o
                                    Klik!

Comment

• En damn...
                                      http://link.marktplaats.nl/309386884

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk Berichten
                                          Zalig Fiatje 500 (en filmpje) Hanzzz

Alleen dat van in de sneeuw zie ik minder graag (ocharme het dutske)

Waarom is er van deze geweldige forumkar (want jij hebt em toch ook al lang - kan hem mij al herinneren van bij "mijn" forum beginperiode ) nog steeds geen eigen topic?

Comment

Working...
                                          X