Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het oude fiattekes lovers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
    Jouw 1100? knap!!
    Wat voor wielen heb je er nu opsteken?
    Jep. (of eerder die van m'n vader )
    Momenteel de originele stalen velgen + chromen wieldoppen. Maar enkele van de wieldoppen hebben een beetje roest. En die Cromodora's kon ik niet laten liggen voor de prijs de we ervoor betaald hebben.

Hopelijk krijgen we de oude velgen er makkelijk af, want mogelijk zitten die er al jaren op zonder eens afgenomen te zijn.
    Last edited by Daan; 07/02/2011, 11:19.

Comment

• Dit zijn de originele:
      Last edited by Daan; 22/02/2011, 18:27.

Comment

• Dit is de wagen waar ik de 3de april het eerst naar ga kijken

Comment

• Thanks, maar ie staat verre van perfect hoor.
          Ik kijk vooral uit naar Daisy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Dit is de wagen waar ik de 3de april het eerst naar ga kijken
            IDEM!

Ja Chromodora's kunnen soms nog hoog in prijs gaan. Voor mijn fiat ben ik soms ook eens aan het zien naar iets sportievere velgen maar vind niet echt iets naar mijn goesting dus ik blijf met de originele verder bollen

@ daan, normaal zou dat geen probleem mogen zijn, de wielen verwisselen, mss wel wat problemen op die doppen er af te halen. Ik doe dat nu met een schroevendraaier maar dat is niet bepaald een goeie manier!
            En daisy staat oook verre van perfect hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
              @ daan, normaal zou dat geen probleem mogen zijn, de wielen verwisselen, mss wel wat problemen op die doppen er af te halen. Ik doe dat nu met een schroevendraaier maar dat is niet bepaald een goeie manier!
              Daarnet eens geprobeerd die doppen er af te halen, maar het is me niet gelukt. 'k zal eens op zoek moeten gaan naar een oplossing.
              Het gaat er wel goed uitzien - even de velgen tegen de steelies gelegd:

Comment

• Ah dat is een groene , ik dacht altijd dat dat een zwarte was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                  Mooie upgrade (en mooie 1100)!
                  sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Daarnet eens geprobeerd die doppen er af te halen, maar het is me niet gelukt. 'k zal eens op zoek moeten gaan naar een oplossing.
                    Mr JN heeft voor zijn kever zo een doppentrekker gekocht als ik het goed voor heb, mss kan je dat even gebruiken om die doppen te lossen, eens ze er eens afgeweest zijn zijn die later makkelijker te lossen

Comment

Dit zijn de originele:
                      Ook meer foto's gevraagd van de A112 op de achtergrond
                      Last edited by betaveloce; 08/02/2011, 12:23.
                      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Ah dat is een groene , ik dacht altijd dat dat een zwarte was

Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                        Mooie upgrade (en mooie 1100)!
                        Merci!

Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                        Ook meer foto's gevraagd van de A112 op de achtergrond
                        Ik ga eens zoeken naar wat foto's en je krijgt ze in PM.

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy
                        Mr JN heeft voor zijn kever zo een doppentrekker gekocht als ik het goed voor heb, mss kan je dat even gebruiken om die doppen te lossen, eens ze er eens afgeweest zijn zijn die later makkelijker te lossen.
                        Dat zou hier ook ergens moeten rondslingeren - morgen eens navragen.

Comment

• @ Daan:

Kan het zijn dat ik deze 1100 eens gezien heb enkele weken geleden in januari aan Ekkergem? Aan de foto thv de Watersportbaan te zien vermoed ik van wel.

Alleszins prachtige Fiat!

Comment

• Da's mogelijk.

Comment

• Voor:

Tijdens (zonder wieldoppen dus):

Na:

Comment

• @Daan:
                                Gemakkelijk de wieldoppen kunnen verwijderen?

Wat voor een maat hebben die Cromodora's eigenlijk?

Comment

• Uiteindelijk is het nog vlot gelukt; de eerste keer was ik een beetje te voorzichtig geweest.
                                  Da's 4,5Jx13

Comment

• Enkele foto's van een rit - met de nieuwe velgen. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn.

Comment

Enkele foto's van een rit - met de nieuwe velgen. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn.
                                      Knappe kar!
                                      Ter ere van wat was die rit?

Comment

• Winterrit van een oldtimerclub uit de buurt.

Comment

• Prachtig!

Is hij oldtimergekeurd of gewoon gekeurd?

Comment

Working...
                                          X