Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het oude fiattekes lovers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarom zitten alle leuke fiatjes bijna altijd in de Walen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
      En voor de prijs van die blauwe 127 heb je die rooie 127 Sport:
      Trouvez des voitures d'occasion à petit prix près de chez vous. Faites de bonnes affaires sur le plus grand choix d'articles avec 2ememain

Maar ik vermoed dat daar iets mee scheelt, want hij stond eerst te koop aan +3000 en zelfs nu met gedaalde prijs raakt ie nog niet verkocht.
      Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
        Tgo, er moet daarom niet iets mis mee zijn ze, Mijn Fiat stond indertijd toen ik hem wou verkopen ook lang te koop, en daar was niets mis mee. Het is gewoon een moeilijke markt. Zo overdreven oud is hij niet, redelijk klein,... Als mensen een oldie willen, kopen ze wel een bekender model dat iedereen zijn hoofd voor omdraait, zoals de zoveelste MG, Triumph,....

(niet dat ik iets tegen die karren heb)

Nog eventjes wachten en hij wordt mss goedkoper, en dan toeslaan. Ik wil gerust mee gaan zien.

Comment

• Je hebt misschien wel gelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
          Nog eventjes wachten en hij wordt mss goedkoper, en dan toeslaan. Ik wil gerust mee gaan zien.
          Dat zou heel tof zijn! Een extra paar ogen is altijd interessant.

Comment

• Nice Ritmo !

Maar ik als ik er een zou kopen moet het een pre-facelift zijn !

En een extra auto gaat gewoonweg niet
            Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Waarom zitten alle leuke fiatjes bijna altijd in de Walen?
              Zitten veel Italo-belgen met een hart voor die bakjes
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Why, oh Why

Comment

• Afgelopen weekend gespot in Barcelona:
                  Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Knappe foto, met bijhorende Vespa. Leuk leuk, die zal ik eens namaken thuis:p!

Comment

• Was het geen Seat?

Schitterend beeld!

Comment

• Op de wieldopkes stond Fiat
                        btw merci voor de complimentjes
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                          Op de wieldopkes stond Fiat
                          Mja, op Greta stond ook meer Fiat dan Seat

Comment

• Leuk! Een echte rat.

Comment

• Heb me maar geabonneerd op dit topic, ben ook nog al Fiat en vooral Abarth liefhebber .

Mijn vader heeft trouwens een Fiat 600d te koop.
                              Hij heeft er geen plaats meer voor sinds em verhuist is, staat nu bij mij. Heeft er eigenlijk ook gene tijd voor.
                              Hij staat nog niet op 2ehands ofzo, moet nog eens deftige foto's nemen.

Niet meer origineel, der ligt een 903cc in (van een panda), beetje bredere banden, der staat een abarth koelneus op, sporstuurtje, sportuitlaat, k|n luchtfilter.
                              Der is wat werk aan het koetswerk, lange tijd stilgestaan en het heeft er geen deugd van .
                              Remleidingen en gaskabel enzo zijn vernieuwd, batterij is ook nieuw en hangt hier aan de druppellader.

Hieronder een foto toen ik em bij mij kwam zetten na de verhuis.

Comment

• Zalig karretje!

Meer foto's? (vraagprijs? )

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ian Bekijk Berichten
                                  zalig karretje!

Meer foto's? (vraagprijs? :d)
                                  idem idem idem :d

Comment

• Stuur mij eens een mail op bjorn . clauw at telenet . be , dan kan ik nog wat foto's doormailen en vraagprijs enzo.
                                    Ga nog ne keer checken bij mijn pa wat bouwjaar het precies is. Dacht 67 maar ben niet zeker.
                                    Der is op zicht weinig werk aan om em te laten keuren en dermee te rijden.
                                    Carrosserie wel een beetje werk, maar niets fundamenteels.

Comment

• Vind het wel jammer dat ie em weg doet .
                                      Ik ben zot van Abarths, zo'n tcr1000 is zo machtig mooi... der stond een replica te koop op 2ehands verleden week, maar ik heb het mezelf niet aangedaan om prijs te vragen .
                                      Zal maar proberen mijne mini in orde te zetten en daarmee rond te sjezen.

(ik prefeer de mini boven de fiat van mijn pa omdat de mini stuk sneller is en betere wegligging, 1300cc, grotere wielen, schijfremmen, spoorverbreders enzo).

Maar ooit zal ik nen echte replica hebben , maar dan ga ik toch moeten stoppen met koersen met de moto .
                                      Last edited by ; 29/01/2012, 17:03.

Comment

• Jaren geleden was ik met de moto op reis in de Pyreneeën, gepakt en gezakt gelijk we zeggen, met mijn toenmalige vriendin achterop. Just neffe Andorra doorgestoken naar Spanje op weg naar Collado del Toses (52 km bochten op prachtig asfalt) toen ik..... diene Abarth zag rijden . Er was blijkbaar een oldtimerrit bezig, der reden nog wat andere mee (Alpine A110 oa).
                                        Direct de achtervolging ingezet, via kleine baantjes, wietje watje overal door tot in een klein dorpke waar er een stop was met lunch in een restaurant....

Toch maar ff de kodak bovengehaald.... dju, zo wil ik ook ene, dat is perfect, zou er niets aan veranderen .

Die grote koplampen op den achtergrond heb ik ook pas later opgemerkt, das niet mijn normale doen, meestal zie ik dat ook direct, maar nu was mijn aandacht echt gefocust op diene Abarth .

Comment

• En ge ziet dat dus nooit rijden é....
                                          En daar deden der 2 mee, stond nog ene geparkeerd, ook zeer mooi maar kleur iets minder (mor ge moogt em ook zo geven zunne, inpakken hoeft niet ).

Comment

Working...
                                          X