Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het oude fiattekes lovers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenWow Daar moete eens met een camionette henegaan Stukken verzamelen
Comment
-
Vorig jaar heb ik een 126 gekregen, goud-bruinkleurig van de 2de serie 'personal 4' (vanaf 1976) met plastic bumpers, beige interieur. De carrosserie heeft serieus afgezien, die auto heeft gedurende jaren buiten gestaan en de corrosie heeft spijtig genoeg heel wat schade aangericht. Zodra het weer het toelaat wordt er weer aan gewerkt! de foto's volgen wel
het interieur is verrassend nieuw gebleven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk BerichtenVorig jaar heb ik een 126 gekregen, goud-bruinkleurig van de 2de serie 'personal 4' (vanaf 1976) met plastic bumpers, beige interieur. De carrosserie heeft serieus afgezien, die auto heeft gedurende jaren buiten gestaan en de corrosie heeft spijtig genoeg heel wat schade aangericht. Zodra het weer het toelaat wordt er weer aan gewerkt! de foto's volgen wel
het interieur is verrassend nieuw gebleven
Ik hoop stiekem dat je er een eigen topic van maakt ook hoe is de staat van de motor en de versnellingsbak? Dat moet hetzelfde interieur zijn als die van m'n moeder uit '78.
een tweede 126 op het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Ik hoop stiekem dat je er een eigen topic van maakt ook hoe is de staat van de motor en de versnellingsbak? Dat moet hetzelfde interieur zijn als die van m'n moeder uit '78.
een tweede 126 op het forum
de motor en de versnellingsbak zijn nog van origine, er zijn ongeveer 50.000 km op de teller, maar we hebben het nog niet gestart. ik heb er wel vertrouwen in. Vorige zomer heb ik in Italië een aantal wisselstukken gekocht. Nu staat hij bijna volledig gedemonteerd in de garage.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenjawadde
ook uit polen zeker?
Comment
-
-
-
-
-
Comment