Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het oude fiattekes lovers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
    Heerlijk he
    Iemand van hier achter den hoek heeft er nog een typisch gele staan... al enkele malen de volgende woorden laten vallen: "ik hoor het wel als ge hem verkoopt?" Maar helaas, die man heeft hem al veel te lang en wil hem niet weg doen! Er zullen er niet veel meer in die staat rondrijden...
    Idd heerlijk ... ik zou er ook wel één willen hebben
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichten
      Gisteren deze reclame gevonden in een krant van 1978 en ik wilde ze jullie niet onthouden:

Wow, 3 jaar waarborg!
      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Echt wel leuk gedaan en eigenlijk voor een spotprijs, maar spijtig genoeg iets te ver om te gaan halen.

Comment

• leuke site

Comment

• Vandaag bij ons op het dorpsplein:
            Fiat 1300 mint condition

www.opelklassiek.be

Comment

• fak, wat kwam die daar doen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                fak, wat kwam die daar doen !
                Tis ne mens van Tienen geloof ik, soms staat er een 130 4-deurs naast!
                www.opelklassiek.be

Comment

• mooi !
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                    Vandaag bij ons op het dorpsplein:
                    Fiat 1300 mint condition

Met zo ene ben ik ooit eens tegen een muur geknald. Moest die verplaatsen en was vergeten dat de remmen niet werkten. Tegen de tijd dat ik het door had, was het al te laat om nog naar de handrem te grijpen. Pijnlijke zaak...
                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                      Met zo ene ben ik ooit eens tegen een muur geknald. Moest die verplaatsen en was vergeten dat de remmen niet werkten. Tegen de tijd dat ik het door had, was het al te laat om nog naar de handrem te grijpen. Pijnlijke zaak...
                      Ouch, hopelijk was die niet zo mint? En was de schade groot?
                      www.opelklassiek.be

Comment

Tis ne mens van Tienen geloof ik, soms staat er een 130 4-deurs naast!
                        En vandaag stond dus deze prachtige limousine er niet zo mint, maar wat een kar! Check de ruitenwissers, en het ontbreken van buitenspiegels, was destijds ook bij verschillende merken een optie

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Wat een pracht exemplaar!
                            Benzine
                            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                            Diesel
                            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ouch, hopelijk was die niet zo mint? En was de schade groot?
                              Mint was hij niet, maar toch vrij goed. Bumper, koplampringen en linkerspatbord hadden en iets andere vorm gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                Wat een pracht exemplaar!
                                die is idd ook wel knap

Comment

• En super zeldzaam met slechts 15.000 exemplaren geproduceerd!

Comment

• Valt er hier nog iets van te maken ?

Comment

• Comment

• Tuurlijk!
                                        Met wat geduld en werk kan je er zeker iets moois van maken!
                                        Die wielranden zien er bijlange zo slecht niet uit ivg met de mijne!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

Dit stond gisteren voor de deur van de bowling in Holsbeek. Een Ferrarirode met 13 duims Abarth velgen en hier en daar een roestplekje. Machtig!

aa dan hebt ge de mijne gezien. de roest is er maar zijn hartje (1100) is een hart geworden

Comment

Working...
                                          X