Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het oude fiattekes lovers-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Neckar (Fiat) 1100:
    http://www.2dehands.be/autos/autos/f...ort=datum_desc

Spijtig van de velgen en de antenne
    Prijs valt nog mee, misschien ietsje te duur.
    Er zijn er 19.649 van gebouwd en is eigenlijk een Fiat 1100R, gebouwd in Duitsland in de NSU-fabrieken.
    Last edited by Daan; 28/01/2010, 12:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
      Neckar (Fiat) 1100:
      Spijtig van de velgen en de antenne
      Prijs valt nog mee, misschien ietsje te duur.
      Er zijn er 19.649 van gebouwd en is eigenlijk een Fiat 1100R, gebouwd in Duitsland in de NSU-fabrieken.
      Ik zie toch liever zo'n velgen dan een velg met een grote chroom deksel erop...
      Ieder zijn goesting natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
        Ik zie toch liever zo'n velgen dan een velg met een grote chroom deksel erop...
        Ieder zijn goesting natuurlijk.
        Het past niet echt in de geest van die tijd, voor mij natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
          Het past niet echt in de geest van die tijd, voor mij natuurlijk.
          Dat vind ik ook, idd zonde van de velgen,met originele met een fiat chroom dop erop(srry Luksvature) zou die veel knapper zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
            Dat vind ik ook, idd zonde van de velgen,met originele met een fiat chroom dop erop(srry Luksvature) zou die veel knapper zijn.
            Allez 't is u vergeven omdat gij het zijt...

Comment

• Jan Hania fan Wâlterswâld hat al sûnt syn sechsde jier in grutte leafde yn syn libben. It wie leafde op it earste each foar de Fiat.... Hania is grutsk op sy...

Het is wel in het Fries, maar redelijk verstaanbaar.

Comment

• Nog een leuk filmpje

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• okkésjon is hillarisch. Menno en Ruben
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Nog een leuk filmpje

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    'k heb met zo eentje nog gereden in Polen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Nog een leuk filmpje

+ YouTube Video
                      tof filmpje maar gewoon achterlaten? NOO!

Comment

• Ze hebben dat ooit ook eens gedaan met een Dacia vanuit roemenie
                        Benzine
                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                        Diesel
                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Comment

• Net gehoord dat mijn nonkel zijn Fiat Uno niet door de controle geraakt is . Zijn claxon is kapot en zijn achteras is niet meer in orde... Hij twijfelt eraan om hem te laten maken. Nooit speciale kosten aan gehad buiten de normale slijtage.

Ik denk dat hij een mooi leven heeft gehad. Is een 1.0 van 1990 en heeft momenteel iets meer dan 400.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                              Net gehoord dat mijn nonkel zijn Fiat Uno niet door de controle geraakt is . Zijn claxon is kapot en zijn achteras is niet meer in orde... Hij twijfelt eraan om hem te laten maken. Nooit speciale kosten aan gehad buiten de normale slijtage.

Ik denk dat hij een mooi leven heeft gehad. Is een 1.0 van 1990 en heeft momenteel iets meer dan 400.000km
                              Oké, dat die Fire-moteurekes goed zijn, dat wist ik, maar 400.000 kilometer...?
                              Lang geleden trouwens dat ik nog eens een Uno in het straatbeeld heb gezien
                              sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Die beginnen inderdaad een zeldzaamheid te worden...
                                Maja, dat gaat op voor zowat ieder model uit 1990
                                En 400.000km ?! Zonder zelfs een koppakking ? Flink gedaan hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                                  Die beginnen inderdaad een zeldzaamheid te worden...
                                  Maja, dat gaat op voor zowat ieder model uit 1990
                                  Ja da's waar, ten slotte is dat toch al twintig jaar geleden. Maar ook een Uno van de laatste generatie, die toch nog tot '95 gemaakt geweest is (carsfromitaly.net is my friend ), zie je helemaal niet meer rijden...
                                  sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                                    Net gehoord dat mijn nonkel zijn Fiat Uno niet door de controle geraakt is . Zijn claxon is kapot en zijn achteras is niet meer in orde... Hij twijfelt eraan om hem te laten maken. Nooit speciale kosten aan gehad buiten de normale slijtage.

Toffe kar, maar wat is dat toch met die achterbumper en achterwiel? ziet er nogal vreemd uit

Comment

• + YouTube Video

die gast kent zijn autootje door en door wss, maar dit kan toch niet gezond zijn!
                                      ik zie mij dat toch niet direct doen met mijn 850.

Comment

• Comment

• @Tigra, heb jij zoveel power in je karretje dat je dat zou kunnen?
                                          Wss eeft die gast een ander motortje zitten?

Comment

Working...
                                          X