Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zoch al een jaar naar een fiat 126 om projectje te starten en van't weekend was het prijs.
Blauwe 126 voor 200€... Stond wel al 25 jaar stil...
Is van bj '74 en door roest Pics volgen binnenkort.
'k ga ook maken dat ik pics heb van de 126 die ik heb opgedaan voor m'n toekomstige schoonpa
Ik zoch al een jaar naar een fiat 126 om projectje te starten en van't weekend was het prijs.
Blauwe 126 voor 200€... Stond wel al 25 jaar stil...
Is van bj '74 en door roest Pics volgen binnenkort.
'k ga ook maken dat ik pics heb van de 126 die ik heb opgedaan voor m'n toekomstige schoonpa
Die laatste 126 (Rood met witte streep) is geloof ik van de uitbaters van pk500.
'k Geloof dat het zijn vrouw is die met die fiat 126 rijd. Hij rijdt met blauwe 500...
Ze hebben ook een site met onderdelen verkoop voor 500 & 126
Mmm, Fiat Belgio kennende verbaast dat niet echt...
Maar hoe zit dat eigenlijk met die beloofde foto's?
staat nog altijd bij de garage momenteel... (voor keuring, maar dus wel gelijkvormigheidsattest nodig) en de foto's die we hebben staan op m'n vriendin haar pc
deze heb ik zien staan in Rotselaar op de industriezone, iets voor de autokeuring aan de rechterkant(trike winkel)
Hier in Bertem staan er twee oude cabrio's, denk 124 sport zal straks zien of ik fotos kan nemen
staat nog altijd bij de garage momenteel... (voor keuring, maar dus wel gelijkvormigheidsattest nodig) en de foto's die we hebben staan op m'n vriendin haar pc
nog steeds
ambtenaren (want moest aangevraagd worden bij ministerie van mobiliteit)
Comment