Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Te herkennen aan de deuren zonder tochtraampjes, hoofdsteunen (4 aub ) , de kapjes op de verluchting van de motor, een moderne tellerpartij, een moderner logo op de snuit ook al misschien? ... geen beschermstrips op de flanken...
Te herkennen aan de deuren zonder tochtraampjes, hoofdsteunen (4 aub ) , de kapjes op de verluchting van de motor, een moderne tellerpartij, een moderner logo op de snuit ook al misschien? ... geen beschermstrips op de flanken...
ik denk eerder een 95'er
Maar ook leuk natuurlijk.
Idd! Ik had het ook gezien op de foto's Andere achterlichten ook precies?
m'n vriendin haar 500 is er eindelijk! nu na vandaag even te wassen vraag ik mij af in hoeverre daar in de regen mee mag gereden worden
ik heb geen hogedrukreiniger gebruikt, enkel een gieter en toch zit er water in de koffer vooraan (batterij + zekeringen + koplamp zit daar!). ook ivm de waterdichtheid van het dak stel ik mij vragen
moet er rond de koplampen al geen rubber of zo zitten?
Daarstraks tegengekomen op de site van Fiat Club Belgio :
DONDERDAG 2 december 2010 VANAF 19 UUR
Ook dit jaar kan u weer uw materiaal dat Fiat gebonden is aanbieden op de twee jaarlijkse
ruilavond.
Wat kan er worden aangeboden ?
Alle Fiat materialen: boeken, handleidingen, onderdelen, miniaturen, gadgets, memorabilia
en vele andere.
Materiaal dat niet Fiat gebonden is maar wel kan gebruikt worden om de Fiat op te
smukken kan natuurlijk ook.
Iedereen kan deelnemen.
Weet u iemand met materiaal, breng hen dan op de hoogte.
Deelname is gratis, tafels zijn ter beschikking en vloerruimte is ook beschikbaar.
Tijd dus om eens op zolder, schuur of in de kelder opruiming te houden.
Wie niks heeft aan te bieden, wel die vindt misschien wel iets.
Ingang materiaal: parking zijkant van onze maandelijkse plaats van bijeenkomst.
Abarth works museum
Guy Moerenhout
Industrieweg 1
Lier
Inlichtingen en inschrijven, slechts één mogelijkheid:
Telefonisch: De Jacques: 03 236 77 80 18uur - 20uur
Comment