Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het oude fiattekes lovers-topic
Collapse
X
-
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenAaaaah gij waard diene met die Fiat Punto.
Misschien moeten we bij de volgende bijeenkomst allemaal naamkaartjes dragen ofzosigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenAaaaah gij waard diene met die Fiat Punto.
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenWel een gek verhaal eigenlijk, de kilometerstand is wel uitzonderlijk natuurlijk, maar voor de rest spreekt het niet zo hard aan blijkbaar. Ik ken de wagen ook alleen maar van op die plek waar W3N hem heeft getrokken te zien staan, ik heb die nooit zien rijden. Voor mij onbegrijpelijk dat je een oldtimer koopt zonder een plek te hebben waar je hem deftig kan stallen ... . Mocht ik plaats hebben had ik waarschijnlijk wel is gaan kijken.
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk BerichtenPunto Evo
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenIk heb toch eventjes kennis gemaakt met daan.
Precies een speciaal verhaal dat aan dat karretje hangt, een reden te meer dat iemand hem kan redden!
Wie is er kandidaat?
(aangezien ik al een fiat heb, laat ik mezelf buiten beschouwing)
Toch eens een mailtje gestuurd, ik kan het niet laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenInderdaad. Jij stond daar ook toen er nog maar een 5-tal auto's stonden, zeker?
Da's ook mijn probleem ...
Juist.
"Ik" heb er zelfs al twee.
Toch eens een mailtje gestuurd, ik kan het niet laten.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenToch eens een mailtje gestuurd, ik kan het niet laten.
Ik heb ook goesting maar alles staat hier weer vol. Als ik het weigelke nog niet staan had was ik direct gaan zien. Ik moet maar effe op mijn tanden bijten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenLaat iets weten als er nieuws is
Ik heb ook goesting maar alles staat hier weer vol. Als ik het weigelke nog niet staan had was ik direct gaan zien. Ik moet maar effe op mijn tanden bijten...sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichtenmet wat sjans komt hij volgend jaar gewoon nog eens te koop
Ik vind het echt wel jammer want ik heb iets met dat karretje. Het zou eigenlijk al lang de mijne moeten geweest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenHet zou eigenlijk al lang de mijne moeten geweest zijn
ewel dan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichtenmet wat sjans komt hij volgend jaar gewoon nog eens te koopOorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMja, maar hij bleef tot nu toe ook altijd in mijn regio (eerst Mol - dan Tessenderlo - nu Scherpenheuvel) dat maakt het leuk om volgen maar de volgende kan misschien West-Vlaanderen zijn en dan ben ik hem "kwijt".
Ik vind het echt wel jammer want ik heb iets met dat karretje. Het zou eigenlijk al lang de mijne moeten geweest zijn
Net een mail met enkele foto's van het interieur teruggekregen: de 133 wordt verkocht omwille van tijdsgebrek. Op de foto's is er te zien dat er een radio + subwoofer in zat (en dus ook lelijke luidsprekers), en een aftermarket toerentellertje.Niet goed voor de algemene indruk van zo'n autootje!
Comment
-
Ik kom trouwens net terug van een vreemd ritje met de 1100.
Het begon met een wesp die er maar niet uit wou en dus de hele rit heeft meegedaan. Dan kreeg ik in mijn straat plots een emmer water op de vooruit vanuit het niets.
Even later reed ik in een smal straatje waar kruisen niet mogelijk is en ik zet me langs de kant voor een tegenligger, wanneer ik plots zie dat het politie is. Ik kreeg natuurlijk al wat schrik (O-plaat) en toen stopten ze naast mij, doen hun raampje open en vragen me hoe oud de Fiat is. Blijkbaar wilden ze me alleen maar feliciteren met de mooie auto. Pas een beetje later had ik door dat er geen gordels in de 1100 zitten en ik dus zonder gordel reed - raar dat ze daar niets van gezegd hebben.
Een paar honderd meter verder is er een brugje met een bocht in, maar ze zijn daar aan het werken en er staan stoplichten aan beide kanten van de brug. Ik was echter nog aan die flikken aan het denken en was vergeten dat er daar lichten stonden. Er stond een camionet voor mij, maar ik dacht dat die daar stond om er te werken - en ik reed er dus voorbij waarop ze naar mij claxonneren en wijzen naar de stoplichten. Die kon ik echter niet zien, want ze staan in de buitenbocht en die camionet blokkeerde mijn zicht.
En dan als laatste op weg naar huis nog een ongeval gezien dat nog maar pas gebeurd was. (2 auto's die elkaar in de flank geraakt hadden.)
'k ging ook eens een ritje doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten......
ewel dan!
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenAllez, 't is goe, ik zal hem kopen en dan binnen een bepaalde tijd aan jou doorverkopen.
Oorspronkelijk geplaatst door DaanNet een mail met enkele foto's van het interieur teruggekregen: de 133 wordt verkocht omwille van tijdsgebrek. Op de foto's is er te zien dat er een radio + subwoofer in zat (en dus ook lelijke luidsprekers), en een aftermarket toerentellertje.Niet goed voor de algemene indruk van zo'n autootje!
Was dus allemaal niet in 2006 hé (uiteraard)
Zelfs in 2009 niet, toen ik hem voor het eerst terugzag.
Zal die foto's ook nog eens ne keer zoeken
Comment
-
quote uit 3/2009.
Toen stond hij op z'n mooist.
Oorspronkelijk geplaatst door TigraFamilie
Ik ken de wagen een beetje: is een 79'er Fiat 133. Ik ben hem drie jaar geleden eens gaan bekijken toen hij te koop stond regio Mol. Hij was juist buitengezet na 13 jaar stilstand. Heeft slechts 8.800 km gelopen! Had toen alleen een heel grote beurt nodig en veel opkuiswerk. Is ondertussen dus gebeurd zo te zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenAllez, 't is goe, ik zal hem kopen en dan binnen een bepaalde tijd aan jou doorverkopen.
Net een mail met enkele foto's van het interieur teruggekregen: de 133 wordt verkocht omwille van tijdsgebrek. Op de foto's is er te zien dat er een radio + subwoofer in zat (en dus ook lelijke luidsprekers), en een aftermarket toerentellertje.Niet goed voor de algemene indruk van zo'n autootje!
, zo typisch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenquote uit 3/2009.
Toen stond hij op z'n mooist.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenPrachtige Spider! En die spaakvelgjes.
is bijna volledig opgebouwd terug maar enkele dingen moeten we nog opzoeken(chroomranden op de deurtjes,..)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichtendie van ons....
, zo eentje moet ik ook nog eens hebben om naast de Special te plaatsen
Comment
Comment