Oorspronkelijk geplaatst door Daan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het oude fiattekes lovers-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dries_R Bekijk BerichtenAls hier iemand nog een Fiatje 500 R, of Fiat 500F weet staan tegen een redelijk/eerlijke prijs, liefst in goede tot zeer goede staat mag mij gerust iets laten weten!
Den zoektocht naar een fiatje is begonnen, teveel spijt dat ik mijn vorige Fiat 500R heb verkocht!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterV Bekijk BerichtenIk wist niet dat die verkocht was :-D
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Het was er eentje met een houten stuurke
Ik heb daarna even met een kever gereden, maar bleek niets voor mij te zijn, Kever is te groot en teveel PK Daarbij kan ik hem ook nog is moeilijk kwijt in de garage, een fiatje past er nog net in!
Ik dacht aan een 3.000 euro, vind ge daar iets voor?
Mijn vorige heb ik voor 2.500 euro verkocht, als ik hem terug zou kunnen kopen deed ik dat wel. Iemand van provincie Limburg heeft hem nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenSpookje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dries_R Bekijk BerichtenFerm zo naast nen Merc 190SL en nen BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dries_R Bekijk Berichten
leuk om om te zien dat dit topic terug wat leven in geblazen wordt!
ben nog altijd zwaar fan van oude fiatjes. Heb er over een 5jaar ene opgemaakt voor m'n schoonpa. Rijdt nog steeds rond op vaste platen
Was een 126 overigs van '76
ben zelf wat op zoek naar een 126. Ik weet tigra dat spook te koop staat
Maar vind hem wat prijzig imo
Comment
-
Nog veel reactie op u spook gehad tigra ?Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gregory.declercq Bekijk Berichtenben zelf wat op zoek naar een 126. Ik weet tigra dat spook te koop staat
Maar vind hem wat prijzig imo
Geen probleem, dan moet je hem niet kopen hé ;-) maar ik weet dat het een goeie is, na bijna 8 jaar is het nog altijd starten -> rijden... en altijd terug thuiskomen
't Is ook voor het emotionele te compenseren en afbieden doen ze toch allemaal... en hij hoeft nog altijd niet weg (staat niet in de weg).
@ WV: veel interessant is er nog niet op gereageerd idd... wel twee ruilvoorstellen: eerst voor een Visa en overlaatst zelfs voor een X1/9. Maar daar ga ik uiteraard niet op in.Last edited by Tigra; 04/04/2014, 23:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenGeen probleem, dan moet je hem niet kopen hé ;-) maar ik weet dat het een goeie is, na bijna 8 jaar is het nog altijd starten -> rijden... en altijd terug thuiskomen
't Is ook voor het emotionele te compenseren en afbieden doen ze toch allemaal... en hij hoeft nog altijd niet weg (staat niet in de weg).
@ WV: veel interessant is er nog niet op gereageerd idd... wel twee ruilvoorstellen: eerst voor een Visa en overlaatst zelfs voor een X1/9. Maar daar ga ik uiteraard niet op in.
denk dat daar toch wel potentieel inzitten...
een 126 lijkt mij meer dan ooit een moeilijke oldie om te verkopen. De vraag ernaar is serieus geslinkt (als die er al geweest is...)
maar mensen vergeten dat hij zeldzamer is dan een 500 (meeste 126's zijn opgekocht voor stukken die dienden voor resto van de 500).
en voor mij heeft hij een rijkere geschiedenis dan de 500 (enkel jammer dat abarth er zijn eigen versie niet heeft van gemaakt!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gregory.declercq Bekijk BerichtenToch nooit die blauwe x1/9 die nog moet afgemaakt worden?
denk dat daar toch wel potentieel inzitten...
een 126 lijkt mij meer dan ooit een moeilijke oldie om te verkopen. De vraag ernaar is serieus geslinkt (als die er al geweest is...)
maar mensen vergeten dat hij zeldzamer is dan een 500 (meeste 126's zijn opgekocht voor stukken die dienden voor resto van de 500).
en voor mij heeft hij een rijkere geschiedenis dan de 500 (enkel jammer dat abarth er zijn eigen versie niet heeft van gemaakt!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenSpookje
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichtenschone foto hé
Comment
-
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door BimmerGij doet mij echt altijd peizen aan Sheldon van The Big Bang Theory hé
Comment
Comment