Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Wow 355pk, toch een vermogensstijging dan
    Hoeveel extra zou er ongeveer uitgehaald kunnen worden met chiptuning?
    Iemand die het kan bevestigen?
    Bij een Kompressor motor heeft chiptuning niet zo veel nut.
    Om er meer vermogen uit te halen moet je een kleinere pulley op de Kompressor plaatsen.
    Alleen dan krijg je meer druk en dus meer vermogen.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Bij een Kompressor motor heeft chiptuning niet zo veel nut.
      Om er meer vermogen uit te halen moet je een kleinere pulley op de Kompressor plaatsen.
      Alleen dan krijg je meer druk en dus meer vermogen.

Hans.
      Kost een stuk meer zeker? En is het even "betrouwbaar"?
      Benieuwd wat MTM er uit haalt, iets van een 400pk zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Kost een stuk meer zeker? En is het even "betrouwbaar"?
        Benieuwd wat MTM er uit haalt, iets van een 400pk zeker?
        Nee hoor een pulley kost weinig en je zet hem er in een kwartier op.

Ja 400 pk is denk ik het maxium.
        Ook omdat MTM 500 pk uit de S5 motor haald en 550 pk uit de RS4 motor.
        Als je dat omrekend kom je op ± 400 pk uit.

Hans.

Comment

• Op de Nürburgring

Comment

• Nog niet veel te zien eigelijk

Comment

• Hij heeft dus op de Nordschleife gereden, als iemand hem in een filmpje tegenkomt, posten aub hoe kort ook, ik zou eens graag het geluid horen

Comment

• Er steekt zelfs een stom gerucht de kop op dat er een 5 cylinder TFSI motor in de S4 komt.
                Maar ik ga er voorlopig van uit dat dit verhaal naar fabeltjesland kan.
                De 5 cilinder is volgens mijn alleen bedoeld voor de modelen met dwars geplaatste motor.
                Want ik zie anders niet het nut in van twee motoren in de zelfde vermogen range.

Hans.

Comment

• 5 cylinder

Zou mooi zijn moest Audi opnieuw introduceren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Er steekt zelfs een stom gerucht de kop op dat er een 5 cylinder TFSI motor in de S4 komt.
                    Maar ik ga er voorlopig van uit dat dit verhaal naar fabeltjesland kan.
                    De 5 cilinder is volgens mijn alleen bedoeld voor de modelen met dwars geplaatste motor.
                    Want ik zie anders niet het nut in van twee motoren in de zelfde vermogen range.

Hans.
                    Zou wel zalig zijn, back to the roots

Comment

• Nog pics, nu met RS4 velgen

Comment

• zal bij lancering ook meteen de Avant versie leverbaar zijn?

Comment

• Zover mijn bekend staan ze beide op de Autosalon Paris.

Hans.

Comment

• Hans.

Comment

• Dat moet een motor zijn om van te smullen !

Komt die ook in de A6, A8 ?

Comment

• Lekkere curve, laat da draaien aan 5000t/min

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                  Dat moet een motor zijn om van te smullen !

Ja, tevens in Q5 en Q7 en met de tijd ook in de A5.

Hans.

Comment

• Paris Preview: Audi to unveil supercharged S4

Posted Jun 3rd 2008 1:29PM by Damon Lavrinc
                                    Filed under: Sedans/Saloons, Paris Motor Show, Audi

We knew that the new Audi S4 was due to be unveiled within the next six months, but CAR was able to confirm that the supercharged sled will make an official appearance at the Paris Motor Show this September. As previously reported, the new S4 will ditch its 4.2-liter V8 in favor of a new supercharged 3.0-liter V6 producing around 350 hp – a few ponies more than the current S4's output.

CAR got the details about the new S4 while running the twin-clutch-equipped S5 through its paces, and is able to confirm that the S-badged sedan will benefit from the same seven-speed gearbox, with shifts taking place in 200 ms. Naturally, the S4 will be equipped with quattro all-wheel-drive, and sales will begin in the UK in early 2009, with wagon and convertible variants following thereafter.

As for the future of the RS4, Audi isn't confirming any specs yet, but they're confident that when the new M3-fighter hits the streets in 2010, the new S-tronic dual-clutch gearbox's shifts will be reduced to around 140-150 ms.

[Source: CAR]

Comment

• Weer nieuwe foto's, maar ik ben nog steeds niet blij met wat ik zie.
                                      Hij ziet er nog steeds uit als een A4 2.0TDI S-Line met 4 uitlaten.
                                      Ik hoop toch wel dat de nieuwe S4 een meer eigen gezicht krijgt (iets als een TTS style voorbumper) tenaanzien van een S-Line.

Hans.
                                      Last edited by ; 15/06/2008, 12:09.

Comment

• Meestal vind ik een wagen in 't echt mooier dan op een foto, maar bij de A4 is me dat net omgekeerd. Als ik deze foto's zie vind ik deze S4 zeer knap. Toch ben ik er zeker van dat als ik er eentje in 't echt ga zien dat ik, net als bij de 'gewone' A4 een beetje teleurgesteld ga zijn.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Dat moet een motor zijn om van te smullen !

Onze 335i rijdt ook voortreffelijk. Aangezien het hier om hetzelfde concept gaat zal het rijplezier wel van hetzelfde niveau zijn.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X