Zelfs dan zijn ze nog luider dan BMW
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT-TDI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJaja, er zou dan toch een TDi versie van de Audi TT komen. En blijkbaar werken de foto's van WCF en komt er niet zo'n afbeelding met "Image stolen from..." erop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMet die velgen vindt ik hem echt een misbaksel. Mja, is meestal zo eh bij kleine velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMet die velgen vindt ik hem echt een misbaksel. Mja, is meestal zo eh bij kleine velgen.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenAls ze willen verkopen dan is dit een goeie zet.
euh das de bedoeling van elke conructeur toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKan wel hoor: kijk maar naar de Z4.
En is de SLK ook in diesel verkrijgbaar? Geen idee eigelijk.
Die hebben toch ook goede diesels,...of niet soms
Nu ze bij Audi deze gemaakt hebben is het volgens mij ook alleen nog een kwestie van tijd voor de andere volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichteneuh das de bedoeling van elke conructeur toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenJa maar Audi is de eerste in deze klasse die het doet, zoals Icefarmer zegt.
Comment
-
Audi is preparing a slew of almost a dozen new models over the next eighteen months – headlined by a new twin-turbo diesel-powered TT – and we’ve got lowdown on these key models that will, Audi hopes, make it the world’s biggest-selling premium motoring brand by 2015.
Caught here undergoing initial cold-weather trials, this diesel TT mule even features a dash-mounted warning to remind the driver to refuel only with diesel. But contrary to numerous reports, the TT will not run Audi’s current 2.0-litre 170bhp – sources claim Audi is prepping a twin-turbo version of its common rail diesel. Like BMW’s superb new twin-turbo diesel, the TT unit will feature a small responsive blower for instant throttle response at low revs, and then a bigger turbo for high-rev punch.
Expect at least 200bhp from the transversely-mounted four-cylinder unit, and a mighty 295lb ft of torque for a 0-60mph time of 6.5 seconds, a 145mph top speed and some serious in-gear go – not bad for something that should return around 40mpg n the real world. Audi is currently developing a new seven-speed S-tronic transmission to handle the engine’s massive torque as the current six-cog box has a threshold of 260lb ft. Naturally, the diesel TT will be quattro all-wheel-drive only. It should debut in early 2009 – probably at the Geneva motor show – and arrive here in the summer with a £28,000 price tag.
BRON
Comment
-
Goed zo, het neemt wel een beetje de exclusiviteit weg van dergelijke bolides, maar dan moet je maar een Porsche of een Ferrari kopen.
Dergelijke merken zullen blij zijn omdat de pro-benzine gezinden, nu de TT links zullen laten liggen. Maar ja, RWD freaks rijden ook niet met een Audi TT he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenWat is er mis met een sportieve diesel?
Velen kunnen dit niet leasen omwille van geen diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenGe zegt daar zo iets ja ... Maarja, een TT gaan ze toch niet graag horen, een A5 daarentegen ... en over dat schandaal zijn we nu al ff heen
Bwa ik denk eens die tdi er zal zijn zul je er veel zien!
Ik zie niet echt een probleem in het concept.
Ik snap eerder die R4 niet zie ander topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGelukkig heeft bmw nog zo veel zelfrespect om geen diesel in een z4 te steken. Was wel te verwachten van audi.
En toch, daag ik u uit om dit binnen 10 jaar nog es komen te zeggen, misschien binnen 5 jaar
Comment
Comment