Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT-TDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Zelfs dan zijn ze nog luider dan BMW

    Comment


    • #22
      kzie de foto's, thx!

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Jaja, er zou dan toch een TDi versie van de Audi TT komen. En blijkbaar werken de foto's van WCF en komt er niet zo'n afbeelding met "Image stolen from..." erop.


        Met die velgen vindt ik hem echt een misbaksel. Mja, is meestal zo eh bij kleine velgen.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
          Met die velgen vindt ik hem echt een misbaksel. Mja, is meestal zo eh bij kleine velgen.
          Idd en A4 of een 1 serie op 16 inch is ook een ''misbaksel''

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
            Met die velgen vindt ik hem echt een misbaksel. Mja, is meestal zo eh bij kleine velgen.
            Couldn't agree more.
            sigpic

            www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
              Als ze willen verkopen dan is dit een goeie zet.

              euh das de bedoeling van elke conructeur toch

              Comment


              • #27
                Is een zalig idee!!!

                Comment


                • #28
                  Mooi....moet kunnen voor mijn droomwagennnnn.......TT D

                  spijtig dat ge ze zo weinig ziet rondbollen die TT's....zal wel met het prijskaartje en de gezonde benzinemotoren idem branstofprijzen te maken hebben vrees ik.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Kan wel hoor: kijk maar naar de Z4.
                    En is de SLK ook in diesel verkrijgbaar? Geen idee eigelijk.
                    Moesten ze verstand hebbben bij BMW & Mercedes dan zat er ook al lang een diesel in Z4,Z4 Coupé en de SLK.
                    Die hebben toch ook goede diesels,...of niet soms
                    Nu ze bij Audi deze gemaakt hebben is het volgens mij ook alleen nog een kwestie van tijd voor de andere volgen.

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                      euh das de bedoeling van elke conructeur toch
                      Ja maar Audi is de eerste in deze klasse die het doet, zoals Icefarmer zegt.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                        Ja maar Audi is de eerste in deze klasse die het doet, zoals Icefarmer zegt.
                        Sorry,Alfa was eerste met de Brera

                        Comment


                        • #32
                          Goeie zaak!

                          Comment


                          • #33
                            Audi is preparing a slew of almost a dozen new models over the next eighteen months – headlined by a new twin-turbo diesel-powered TT – and we’ve got lowdown on these key models that will, Audi hopes, make it the world’s biggest-selling premium motoring brand by 2015.

                            Caught here undergoing initial cold-weather trials, this diesel TT mule even features a dash-mounted warning to remind the driver to refuel only with diesel. But contrary to numerous reports, the TT will not run Audi’s current 2.0-litre 170bhp – sources claim Audi is prepping a twin-turbo version of its common rail diesel. Like BMW’s superb new twin-turbo diesel, the TT unit will feature a small responsive blower for instant throttle response at low revs, and then a bigger turbo for high-rev punch.

                            Expect at least 200bhp from the transversely-mounted four-cylinder unit, and a mighty 295lb ft of torque for a 0-60mph time of 6.5 seconds, a 145mph top speed and some serious in-gear go – not bad for something that should return around 40mpg n the real world. Audi is currently developing a new seven-speed S-tronic transmission to handle the engine’s massive torque as the current six-cog box has a threshold of 260lb ft. Naturally, the diesel TT will be quattro all-wheel-drive only. It should debut in early 2009 – probably at the Geneva motor show – and arrive here in the summer with a £28,000 price tag.

                            BRON
                            Last edited by ; 09/12/2007, 19:24.

                            Comment


                            • #34
                              Goed zo, het neemt wel een beetje de exclusiviteit weg van dergelijke bolides, maar dan moet je maar een Porsche of een Ferrari kopen.

                              Dergelijke merken zullen blij zijn omdat de pro-benzine gezinden, nu de TT links zullen laten liggen. Maar ja, RWD freaks rijden ook niet met een Audi TT he.

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Die knop om de koffer te openen ... daar moet nog aan gewerkt worden

                                Comment


                                • #36
                                  Wat is er mis met een sportieve diesel?

                                  Velen kunnen dit niet leasen omwille van geen diesel.

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                    Wat is er mis met een sportieve diesel?

                                    Velen kunnen dit niet leasen omwille van geen diesel.
                                    Ge zegt daar zo iets ja ... Maarja, een TT gaan ze toch niet graag horen, een A5 daarentegen ... en over dat schandaal zijn we nu al ff heen

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                      Ge zegt daar zo iets ja ... Maarja, een TT gaan ze toch niet graag horen, een A5 daarentegen ... en over dat schandaal zijn we nu al ff heen

                                      Bwa ik denk eens die tdi er zal zijn zul je er veel zien!

                                      Ik zie niet echt een probleem in het concept.

                                      Ik snap eerder die R4 niet zie ander topic

                                      Comment


                                      • #39
                                        Gelukkig heeft bmw nog zo veel zelfrespect om geen diesel in een z4 te steken. Was wel te verwachten van audi.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Gelukkig heeft bmw nog zo veel zelfrespect om geen diesel in een z4 te steken. Was wel te verwachten van audi.
                                          Een Z4 is nog net iets anders dan een TT he


                                          En toch, daag ik u uit om dit binnen 10 jaar nog es komen te zeggen, misschien binnen 5 jaar

                                          Comment

                                          Working...
                                          X