Jaja, er zou dan toch een TDi versie van de Audi TT komen. En blijkbaar werken de foto's van WCF en komt er niet zo'n afbeelding met "Image stolen from..." erop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT-TDI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WorldCarFansNew Evidence Confirms Audi TT Diesel
It has been rumoured Audi have been working on a diesel engined version of the TT coupe, and now for the first time we have photographic evidence to confirm these rumours are true. Likely to be badged as the Audi TT TDi, this test car was caught in northern Sweden and fortunately our spy was able to get a shot of the interior complete with a warning sticker saying Achtung diesel-Fzg (Attention diesel version).
The TT TDi will use Volkswagen's 168bhp 2.0-litre turbodiesel which we have already seen in the Audi A4 and VW Tiguan, we should see it launched sometime in 2008.
Bron: http://www.worldcarfans.com/9071205....audi-tt-diesel
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenJaja, er zou dan toch een TDi versie van de Audi TT komen. En blijkbaar werken de foto's van WCF en komt er niet zo'n afbeelding met "Image stolen from..." erop.
De originele plaatjes zitten waarschijnlijk nog in jou cache, daarom dat jij de mooie prentjes ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtengeen foto's
Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk BerichtenZe komen er wel op met image stolen.
De originele plaatjes zitten waarschijnlijk nog in jou cache, daarom dat jij de mooie prentjes ziet
Comment
-
En nu? Ik heb ze upgeload bij ImageShack, dus denk wel dat ze nu moeten werken..
Maar zijn het mijn gedachten of is ImageShack redelijk traag? Moest er iemand een snellere hebben, mag je altijd posten . Zorg wel dat het een site is waar de foto's er voor "altijd" op blijven staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenEn nu? Ik heb ze upgeload bij ImageShack, dus denk wel dat ze nu moeten werken..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenLangs de ene kant denk ik: 'ja, goed!', maar langs de andere kant ben ik zo droevig nu...
ik zie het al voor mij; Kijk ! een TTTDI !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenidd, maar tegenwoordig kan men niet anders
ik zie het al voor mij; Kijk ! een TTTDI !
En is de SLK ook in diesel verkrijgbaar? Geen idee eigelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKan wel hoor: kijk maar naar de Z4.
En is de SLK ook in diesel verkrijgbaar? Geen idee eigelijk.
Misschien dat je dankzij de diesel-uitvoering in de toekomst ook meer een TT zal zien. Time will tell2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenNeen.
Misschien dat je dankzij de diesel-uitvoering in de toekomst ook meer een TT zal zien. Time will tell
Ik ben allesinds benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMja, ik zou het wel zien zitten. Alleen spijtig dat er een luide VGA-TDI in gaat komen. Als ze het gekletter van een dieselmotor nog weggewerkt kunnen krijgen is er niks op tegen vind ik.
1.9 TDI in de vuilbak en 2.0 TDI met common-rail. Zoals in de Tiguan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMja, ik zou het wel zien zitten. Alleen spijtig dat er een luide VGA-TDI in gaat komen. Als ze het gekletter van een dieselmotor nog weggewerkt kunnen krijgen is er niks op tegen vind ik.
Comment
Comment