Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT-TDI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi TT-TDI

Jaja, er zou dan toch een TDi versie van de Audi TT komen. En blijkbaar werken de foto's van WCF en komt er niet zo'n afbeelding met "Image stolen from..." erop.

Last edited by ; 05/12/2007, 16:14.

Oorspronkelijk geplaatst door WorldCarFans
    New Evidence Confirms Audi TT Diesel

It has been rumoured Audi have been working on a diesel engined version of the TT coupe, and now for the first time we have photographic evidence to confirm these rumours are true. Likely to be badged as the Audi TT TDi, this test car was caught in northern Sweden and fortunately our spy was able to get a shot of the interior complete with a warning sticker saying Achtung diesel-Fzg (Attention diesel version).

The TT TDi will use Volkswagen's 168bhp 2.0-litre turbodiesel which we have already seen in the Audi A4 and VW Tiguan, we should see it launched sometime in 2008.

Bron: http://www.worldcarfans.com/9071205....audi-tt-diesel
    Last edited by ; 05/12/2007, 16:15.

Comment

geen foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
        Jaja, er zou dan toch een TDi versie van de Audi TT komen. En blijkbaar werken de foto's van WCF en komt er niet zo'n afbeelding met "Image stolen from..." erop.
        Ze komen er wel op met image stolen.

De originele plaatjes zitten waarschijnlijk nog in jou cache, daarom dat jij de mooie prentjes ziet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
          geen foto's
          Nee? En bij mij komen ze er nogthans op. Ik zal eens op een andere manier proberen bij WCF, en anders laadt ik ze wel ergens anders op..

Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk Berichten
          Ze komen er wel op met image stolen.

De originele plaatjes zitten waarschijnlijk nog in jou cache, daarom dat jij de mooie prentjes ziet
          Ja waarschijnlijk wel, ik zal het proberen op te lossen

Comment

tt diesel , interessant

Comment

En nu? Ik heb ze upgeload bij ImageShack, dus denk wel dat ze nu moeten werken..

Maar zijn het mijn gedachten of is ImageShack redelijk traag? Moest er iemand een snellere hebben, mag je altijd posten . Zorg wel dat het een site is waar de foto's er voor "altijd" op blijven staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                En nu? Ik heb ze upgeload bij ImageShack, dus denk wel dat ze nu moeten werken..
                Jup tis dik in orde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk Berichten
                  Jup tis dik in orde
                  Oke, gelukkig

Comment

TT TDI, wat een contradictie. Maar ja, de mensen vragen erom hé.
                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Comment

Langs de ene kant denk ik: 'ja, goed!', maar langs de andere kant ben ik zo droevig nu...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Langs de ene kant denk ik: 'ja, goed!', maar langs de andere kant ben ik zo droevig nu...
                          idd, maar tegenwoordig kan men niet anders

ik zie het al voor mij; Kijk ! een TTTDI !
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            idd, maar tegenwoordig kan men niet anders

ik zie het al voor mij; Kijk ! een TTTDI !
                            Kan wel hoor: kijk maar naar de Z4.
                            En is de SLK ook in diesel verkrijgbaar? Geen idee eigelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Kan wel hoor: kijk maar naar de Z4.
                              En is de SLK ook in diesel verkrijgbaar? Geen idee eigelijk.
                              Neen.
                              Misschien dat je dankzij de diesel-uitvoering in de toekomst ook meer een TT zal zien. Time will tell
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                Neen.
                                Misschien dat je dankzij de diesel-uitvoering in de toekomst ook meer een TT zal zien. Time will tell
                                Ja waarschijnlijk wel. Want er zullen wel mensen zijn die zich terugtrekken omdat hij enkel in benzine te verkrijgen is..

Ik ben allesinds benieuwd

Comment

Mja, ik zou het wel zien zitten. Alleen spijtig dat er een luide VGA-TDI in gaat komen. Als ze het gekletter van een dieselmotor nog weggewerkt kunnen krijgen is er niks op tegen vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Mja, ik zou het wel zien zitten. Alleen spijtig dat er een luide VGA-TDI in gaat komen. Als ze het gekletter van een dieselmotor nog weggewerkt kunnen krijgen is er niks op tegen vind ik.
                                    Ik dacht dat VW z'n pompverstuivers had opgegeven?

1.9 TDI in de vuilbak en 2.0 TDI met common-rail. Zoals in de Tiguan

Comment

Als ze willen verkopen dan is dit een goeie zet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        komt een spliksplinternieuwe common rails TDI in uit de tiguan

Comment

Working...
                                        X