Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jaja, er zou dan toch een TDi versie van de Audi TT komen. En blijkbaar werken de foto's van WCF en komt er niet zo'n afbeelding met "Image stolen from..." erop.
Met die velgen vindt ik hem echt een misbaksel. Mja, is meestal zo eh bij kleine velgen.
Mooi....moet kunnen voor mijn droomwagennnnn.......TT D
spijtig dat ge ze zo weinig ziet rondbollen die TT's....zal wel met het prijskaartje en de gezonde benzinemotoren idem branstofprijzen te maken hebben vrees ik.
Kan wel hoor: kijk maar naar de Z4.
En is de SLK ook in diesel verkrijgbaar? Geen idee eigelijk.
Moesten ze verstand hebbben bij BMW & Mercedes dan zat er ook al lang een diesel in Z4,Z4 Coupé en de SLK.
Die hebben toch ook goede diesels,...of niet soms
Nu ze bij Audi deze gemaakt hebben is het volgens mij ook alleen nog een kwestie van tijd voor de andere volgen.
Audi is preparing a slew of almost a dozen new models over the next eighteen months – headlined by a new twin-turbo diesel-powered TT – and we’ve got lowdown on these key models that will, Audi hopes, make it the world’s biggest-selling premium motoring brand by 2015.
Caught here undergoing initial cold-weather trials, this diesel TT mule even features a dash-mounted warning to remind the driver to refuel only with diesel. But contrary to numerous reports, the TT will not run Audi’s current 2.0-litre 170bhp – sources claim Audi is prepping a twin-turbo version of its common rail diesel. Like BMW’s superb new twin-turbo diesel, the TT unit will feature a small responsive blower for instant throttle response at low revs, and then a bigger turbo for high-rev punch.
Expect at least 200bhp from the transversely-mounted four-cylinder unit, and a mighty 295lb ft of torque for a 0-60mph time of 6.5 seconds, a 145mph top speed and some serious in-gear go – not bad for something that should return around 40mpg n the real world. Audi is currently developing a new seven-speed S-tronic transmission to handle the engine’s massive torque as the current six-cog box has a threshold of 260lb ft. Naturally, the diesel TT will be quattro all-wheel-drive only. It should debut in early 2009 – probably at the Geneva motor show – and arrive here in the summer with a £28,000 price tag.
Goed zo, het neemt wel een beetje de exclusiviteit weg van dergelijke bolides, maar dan moet je maar een Porsche of een Ferrari kopen.
Dergelijke merken zullen blij zijn omdat de pro-benzine gezinden, nu de TT links zullen laten liggen. Maar ja, RWD freaks rijden ook niet met een Audi TT he.
Comment