Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT-TDI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De rede waarom mensen met een diesel rijden is omdat het goedkoper is. Een sportwagen koop je niet omdat hij goedkoop is. Het gaat mij om het principe, al zal het over 5 jaar misschien wel ingeburgerd zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      De rede waarom mensen met een diesel rijden is omdat het goedkoper is. Een sportwagen koop je niet omdat hij goedkoop is. Het gaat mij om het principe, al zal het over 5 jaar misschien wel ingeburgerd zijn.

Maar wat is er mis met een TT diesel?Stel je moet een diesel nemen,en je hebt toch graag iets van een sportieve wagen...

Comment

Dwingen leasemaatschappijen of uw werkgever u echt om een diesel te nemen? Neem dan weet ik wat, maar een sportwagen met diesel vind ik hetzelfde als een travestiet, het lijkt er wel wat op, maar het is compleet onvergelijkbaar qua begeerlijkheid. Maar om eerlijk te zijn heb ik niet eens een rijbewijs

Comment

Sommige diesels rijden nu eenmaal leuker dan een benzine.

Comment

waarom geen diesel

dezelfde prestaties tegen een lager verbruik ( economisch verantwoord toch ? )

juist omdat het de geschiedenis niet heeft van sportief te zijn en het niet zo een mooi geluid maakt ?

Comment

Daarbij, als Audi nog geen diesels in zijn sportwagens mag stoppen....

Ze hebben GVD de laatste jaren elke uithoudingsrace gedomineerd met hun dieselmotoren.

Comment

Ja goed, maar dat heeft meer met turbo's te maken dan met diesel.

Comment

A Dwingen leasemaatschappijen of uw werkgever u echt om een diesel te nemen? B Neem dan weet ik wat, maar een sportwagen met diesel vind ik hetzelfde als een travestiet, het lijkt er wel wat op, C maar het is compleet onvergelijkbaar qua begeerlijkheid. D Maar om eerlijk te zijn heb ik niet eens een rijbewijs
                  A Uiteraard. De restwaarde en de gebruikskosten hellen volledig over in het voordeel van de leaser
                  B Een diesel zal altijd "diesel" heten, maar een hedendaagse diesel is niet meer te vergelijken met de diesel waar velen hem nog mee vergelijken. (Audi R10 bvb)
                  C Een TT met 250pk en hoooopen koppel is toch wel begeerlijk, niet?
                  D Ik hoop dat als je 1 hebt, je ooit het genoegen zal mogen hebben om met een TTTDI te rijden

Ik bergijp dat wel allemaal hoor. Maar ik denk dat we moeten openstaan voor de vernieuwing.

Comment

Ja goed, maar dat heeft meer met turbo's te maken dan met diesel.
                    Ikzelf rij met een 2.0TFSI en ik heb toch geen spijt van die turbo zenne Dat het nu ne naft of nen diesel is

Comment

Natuurlijk, als mensen er rijplezier aan hebben is het goed, maar ik vind het persoonlijk wel een beetje een bizarre combinatie, al heb je wel goede argumenten. En een sportdiesel is inderdaad beter dan een gewone diesel als je iets sportiefs wilt. En niet iedereen is zo autogek als ons natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
                        Ikzelf rij met een 2.0TFSI en ik heb toch geen spijt van die turbo zenne Dat het nu ne naft of nen diesel is
                        Ik bedoelde dat hij lemans gewonnen heeft omdat hij een turbo heeft en de benzines niet. Zonder een turbo had hij nooit gewonnen van benzine. Verder is een turbo natuurlijk altijd pret

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

FOK! Ik moet volgende keer naft tanken ...

*legt knoop in zakdoek*

Comment

Ik heb nu al genoeg met diesels en benzines gereden, en voor mij blijft BENZINE het leukst..
                            Ik reed onlangs met een bmw 320d gechipt bij heinz 200pk en massas koppel
                            Nu euh je voelt hem pas sleuren als je van 2de naar 3de gaat, je voelt zo een schok.. en that's it..
                            Vergeet ook niet dat BMW de zuinigste EN stilste diesel had met zijn 2.0diesel een paar jaar geleden, en AUDI de luidruchtigste..

maar dat terzijde
                            een diesel is geen naft en daarmee is de pijp uit ?

En zij die het geld hebben voor een sportwagen en echt sportief willen rijden, gaan zeker een benzine kopen, als je echt niet naar het geld kijkt.. BENZINE

Comment

wat een gedoe hier in deze topic.
                              Wat maakt het uit of Audi een diesel aanbied? Je bent niet verplicht hem aan te kopen hoor, de benzine motoren blijven beschikbaar(én primeren) hé
                              van mij mag audi zelfs een R8 V12 TDI of wathever aanbieden, zou een mooi staaltje techniek zijn, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat ik dat boven een benzine zou prefereren.

Comment

Was te denken dat ooit zoiets zou gebeuren. Is geen slechte zaak, maar moet een beetje wennen aan het TDI-in-een-TT-idee...

Comment

Bottom line is altijd hetzelfde : uiteindelijk neemt het praktische de overhand over het emotionele

Als geld geen issue is, verkiest iedereen de benzine (behalve bobo ) ... maar ja, geld speelt altijd een rol

Comment

Waarom niet?

De markt vraagt ernaar.
                                    Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                    VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk Berichten
                                      Waarom niet?

De markt vraagt ernaar.

Voilat

Zou mij niet schame om met een tt-je diesel te rijden hoor.

Tuurlijk is benzine "leuker" maar een wagen hebben kan soms al duur genoeg zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                        Voilat

Zou mij niet schame om met een tt-je diesel te rijden hoor.

Tuurlijk is benzine "leuker" maar een wagen hebben kan soms al duur genoeg zijn...
                                        Volledig me eens.

Comment

Diesels worden tegenwoordig onderschat

Comment

Working...
                                          X