Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat doet een oud prototype van de nieuwe 7 Serie hier in dit topic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Ik denk dat het een prototype is van de nieuwe 7, kijk maar eens naar de prototypes van de 7 en vergelijk met die van de 5.
      Die achterdeur lijkt wel heel lang, misschien is dit een proto voor de 7 Lang.

Ik vond hem ook al zo kollosaal voor een 5-serie
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik heb vandaag vernomen dat de nieuwe 5-serie wel eens de verrassing van 2009 zou kunne worden. Eerder dan verwacht dus.....we wachten af.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Ik heb vandaag vernomen dat de nieuwe 5-serie wel eens de verrassing van 2009 zou kunne worden. Eerder dan verwacht dus.....we wachten af.
          en waar heb jij dat vernomen?

Comment

• Stond ook al op die planning zeker?

Laat maar komen!

Comment

• nu jullie het zeggen, idd wel een 7, denk ik, maar wat doet die nog zo hevig gecamoufleerd op de weg?

eigenlijk was de lijn te mooi voor een 5
              Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
              "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Omdat de Li nog niet voorgesteld is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Omdat de Li nog niet voorgesteld is.
                  maar een Li is het ook niet denk ik, daarvoor is 'ie te kort, of miskijk ik mij nu zo?

in mijn verdediging : da komt ervan als ge uw modelle zo weinig differentieert
                  Last edited by woumans; 15/08/2008, 16:02.
                  Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                  "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woumans Bekijk Berichten
                    maar een Li is het ook niet denk ik, daarvoor is 'ie te kort
                    Dan bedriegt de foto toch, want die achterdeur is huge!

Comment

• knap

als dat echt de nieuwe 5 wordt, dan kan de nieuwe E Klasse van Mercedes het ook wel voor bekeken houden. Mercedes zou beter een beetje meer sportiever gaan ontwerpen. Ik heb de indruk dat ze wel willen, maar niet kunnen. BMW durft de mensen te choqueren, langs de andere kant heeft Mercedes het soort cliënteel waarbij je dat beter niet doet. Meer autonieuws vindt je hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        Jammer. M was voor mij atmo power!
                        M5 en M6 is toch atmo.?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                          M5 en M6 is toch atmo.?
                          Ja maar de nieuwe krijgen blijkbaar een V8, en dus niet meer atmosferisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Ja maar de nieuwe krijgen blijkbaar een V8, en dus niet meer atmosferisch.
                            Dat is idd kaka!

Comment

• Inderdaad! Geniet nog maar van dat M-blok in jullie kar. Het zou wel eens, samen met de V8 van de M3, de laatste atmosferische M-motor kunnen worden.

STOMME EMISSIENORMEN!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                en waar heb jij dat vernomen?
                                Van iemand die bij BMW werkzaam is.
                                sigpic

Comment

• lang geleden dat ikop dit forum heb gezeten even te vermelden toch maar bon

aangezien ik vorige week op vakantie was in het zuiden van frankrijk ben ik terug naar hier gelokt, waarom?
                                  simpel, een prototype zien rijden in Carpentras van BMW ? denk ik althans

3 waren het er en de eerste had een soort caravan, aanhangwagen, achter hem aan
                                  Het leek een X6 maar had meer weg van de lengte van de Mercedes R-klasse...
                                  de velgen waren gewoon black en de snuit was volledig ingepakt. Ook was het BMW-logo niet aanwezig maar heb ik wel aan de grill kunnen merken dat het waarschijnlijk wel bmw zou geweest zijn aangezien het er een rond logo inzat en de lichten vanachter waren ook bmw. de nieuwe 5 was het dan ook weer niet want daar was hij te lang voor en te hoog. misschien de 5 touring ?
                                  jammergenoeg heb ik geen fotos kunnen nemen. Maar misschien kan iemand me verder helpen of iets meer te weten komen. in de laatste wagen van de drie hingen ook zeker zo'n 3 computers tegen de vooruit en op de passagiersstoel.

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    Ik heb vandaag vernomen dat de nieuwe 5-serie wel eens de verrassing van 2009 zou kunne worden. Eerder dan verwacht dus.....we wachten af.
                                    Ik hoop het...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ik hoop het...
                                      Ik ook David
                                      sigpic

Comment

• knap maar ik vind dat op de foto de lichten vooraan elk anders tonen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X