Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Onze 530d wordt over enkele maanden al 5 jaar. Wat moet ik dan wel niet zeggen...
    Je hebt gelijk. Dit is klagen met gezonde benen. De E volstaat nog prima. Bovendien hebben we pas 42.500 km gereden. Bij de garage geloofden ze vandaag niet dat het nog steeds de eerste set banden is die erop liggen. Ze hebben nog ongelofelijk veel profiel voor een 280 met dit kilometrage. Linksvoor is overigens vervangen omdat we deze platgereden hebben. Volgens mij hebben ze echter een verkeerde band gemonteerd. Type is identiek maar velg ligt verder naar buiten. Geen velgrandbescherming wellicht??
    Last edited by iricky; 10/09/2008, 22:59.
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Bmw houdt het wel spannend. Bij de E-klasse is het al geruime tijd duidelijk waneer hij geintroduceerd zal worden.
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Met de verhoudingen zit het alleszins snor, maar wat konden we anders verwachten van een Bimmer?
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• 5-serie met minder vermomming op pad
              31 oktober 2008 · Tekst Alexander Inia · Foto´s Bertus Scholten
              De BMW 7-serie trok de laatste tijd alle aandacht naar zich toe, maar het Beierse merk heeft meer ijzers in het vuur voor de komende jaren. De 5-serie is misschien wel de belangrijkste van het stel, en die auto rijdt de laatste tijd met steeds minder camouflage rond.
              AutoWeek-lezer Bertus Scholten trof deze BMW 5-serie aan in Wenen. We zien een auto die qua uiterlijk duidelijke verwantschap vertoont met de 7-serie. Maar ook technisch profiteert de 5-serie van de verworvenheden van z’n grote broer. Onder meer de tweede generatie actieve besturing, Dynamic Ride Control en Dynamic Damping Control doen hun intrede op de volgende 5-serie.
              Op motorisch gebied doet de 5-serie het met vermogens tussen de 177 en 407 pk. Ook komt er natuurlijk weer een M5, die een vermogen krijgt dat dichter in de buurt ligt bij dat van de Audi RS6 (579 pk). Wij gokken op een pk’tje of 550.
              De BMW 5-serie komt eind volgend jaar op de markt. De onthulling vindt waarschijnlijk plaats op de IAA in september. Later volgt ook op basis van de 5-serie nog de Progressive Activity Sedan, een ruime cross-over. Lees in AutoWeek 45 alles over de volgende generatie Audi A6, BMW 5-serie en Mercedes E-klasse.

freude am fahren

Comment

• Dit lijkt mij eerder een 7 Serie dan een 5 Serie hoor

Comment

• Dat ziet er een 7 L uit?? Vooral met die chromé aan beide kanten van de A stijl.

hmm, alhoewel

Comment

• Idd da's een 7, en nog een L volgens mij ook
                    Misschien een proto voor de V12?

Comment

• lijkt me ook echt wel een 7. Hij lijkt me veel te groot voor een 5, en die nieren zijn ook al zo groot...

Comment

• Interieur van een i-drive-mule van de 5-serie. Dit zou volgens de bron (zie link)
                        best eens in de nieuwe 5-serie kunnen komen. Afwachten maar

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik dacht elders gelezen te hebben dat dit het dashboard is van het prototype van de X1.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik dacht elders gelezen te hebben dat dit het dashboard is van het prototype van de X1.
                            Mogelijk hoor, ik ga ook maar verder op een al dan niet betrouwbare bron (thecarfanatic.com)
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik dacht elders gelezen te hebben dat dit het dashboard is van het prototype van de X1.
                              Dacht ik ook! Blijkbaar is de middentunnel in leder ipv in plastiek? Dat lijkt mij wat hoog gegrepen voor een X1, dan toch voor de nieuwe 5?
                              Het ziet er alleszins wat 'kaal' uit, daar op de middentunnel. Voor de rest lijkt het me ok.

Comment

• Altijd met die stomme drinkbekers,goed voor stof en vuiligheid.

Comment

• Ze lijken me niet echt diep te zijn, dus ik vraag me af in welke mate ze een blikje, laat staan een flesje, zullen kunnen tegenhouden!
                                  Los daarvan vind ik bekerhouders superhandig omdat ik veel op de baan ben, ik gebruik dat iedere dag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Interieur van een i-drive-mule van de 5-serie. Dit zou volgens de bron (zie link)

Never.

Ik schat dat het van de toekomstige X3 zal zijn ofzo, als het design al goedgekeurd is natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Interieur van een i-drive-mule van de 5-serie. Dit zou volgens de bron (zie link)

http://thecarfanatic.com/wordpress/2...ook-like-this/
                                      Wel heel veel knopjes overal verspreid in het interieur , en die inleglijsten lijken op een asbestgolfplaat met korstmossen op, minstens speciaal te noemen...

Laat ons hopen dat dit lelijke interieur nooit in de 5 komt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
                                        en die inleglijsten lijken op een asbestgolfplaat met korstmossen op, minstens speciaal te noemen...
                                        Noem het maar gerust 'om van te '

Zal wel de X1 zijn trouwens, de 5 zit nog niet in een dergelijk stadium denk ik zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Noem het maar gerust 'om van te '

Zal wel de X1 zijn trouwens, de 5 zit nog niet in een dergelijk stadium denk ik zo...
                                          Voor wanneer is die X1 wel al?
                                          De nieuwe 5 wordt volgens mij voorgesteld op Frankfurt 2009 of Genève 2010, maar ik denk eerder Frankfurt. Dan zou het interieur toch al af mogen zijn, niet?

Comment

Working...
                                          X