Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by iricky; 10/09/2008, 22:59.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
-
Met de verhoudingen zit het alleszins snor, maar wat konden we anders verwachten van een Bimmer?
Comment
-
5-serie met minder vermomming op pad
31 oktober 2008 · Tekst Alexander Inia · Foto´s Bertus Scholten
De BMW 7-serie trok de laatste tijd alle aandacht naar zich toe, maar het Beierse merk heeft meer ijzers in het vuur voor de komende jaren. De 5-serie is misschien wel de belangrijkste van het stel, en die auto rijdt de laatste tijd met steeds minder camouflage rond.
AutoWeek-lezer Bertus Scholten trof deze BMW 5-serie aan in Wenen. We zien een auto die qua uiterlijk duidelijke verwantschap vertoont met de 7-serie. Maar ook technisch profiteert de 5-serie van de verworvenheden van z’n grote broer. Onder meer de tweede generatie actieve besturing, Dynamic Ride Control en Dynamic Damping Control doen hun intrede op de volgende 5-serie.
Op motorisch gebied doet de 5-serie het met vermogens tussen de 177 en 407 pk. Ook komt er natuurlijk weer een M5, die een vermogen krijgt dat dichter in de buurt ligt bij dat van de Audi RS6 (579 pk). Wij gokken op een pk’tje of 550.
De BMW 5-serie komt eind volgend jaar op de markt. De onthulling vindt waarschijnlijk plaats op de IAA in september. Later volgt ook op basis van de 5-serie nog de Progressive Activity Sedan, een ruime cross-over. Lees in AutoWeek 45 alles over de volgende generatie Audi A6, BMW 5-serie en Mercedes E-klasse.
freude am fahren
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk dacht elders gelezen te hebben dat dit het dashboard is van het prototype van de X1.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk dacht elders gelezen te hebben dat dit het dashboard is van het prototype van de X1.
Het ziet er alleszins wat 'kaal' uit, daar op de middentunnel. Voor de rest lijkt het me ok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenInterieur van een i-drive-mule van de 5-serie. Dit zou volgens de bron (zie link)
best eens in de nieuwe 5-serie kunnen komen. Afwachten maar
Ik schat dat het van de toekomstige X3 zal zijn ofzo, als het design al goedgekeurd is natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenInterieur van een i-drive-mule van de 5-serie. Dit zou volgens de bron (zie link)
best eens in de nieuwe 5-serie kunnen komen. Afwachten maar
http://thecarfanatic.com/wordpress/2...ook-like-this/
Laat ons hopen dat dit lelijke interieur nooit in de 5 komt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichtenen die inleglijsten lijken op een asbestgolfplaat met korstmossen op, minstens speciaal te noemen...
Zal wel de X1 zijn trouwens, de 5 zit nog niet in een dergelijk stadium denk ik zo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenNoem het maar gerust 'om van te '
Zal wel de X1 zijn trouwens, de 5 zit nog niet in een dergelijk stadium denk ik zo...
De nieuwe 5 wordt volgens mij voorgesteld op Frankfurt 2009 of Genève 2010, maar ik denk eerder Frankfurt. Dan zou het interieur toch al af mogen zijn, niet?
Comment
Comment