Ik post hier nogmaals een gecamoufleerde 5 waarbij de vorm van de nieren al goed zichtbaar is. Aan de grootte en de vorm van de nieren ben ik praktisch zeker dat de bumper op bovenstaande foto de echte is...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit zou de voorbumper worden van de nieuwe 5...
Ter vergelijking: Destijds werd er ook een foto gepost van deze bumper van de nieuwe 7. Toen was er ook twijfel over de echtheid, maar nu de wagen voorgesteld is zien we toch dat het de waarheid was.
Wat me opvalt bij de nieuwe 5 zijn de nieren die minder groot zijn als bij de 7.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit zou de voorbumper worden van de nieuwe 5...
Zeer geslaagd!
Comment
-
-
-
Daar was ik echt op aan 't wachten tot er iemand die bumper eens op een spyfoto zou shoppen.
Persoonlijk vind ik deze fotoshop niet goed gelukt. Ik twijfel aan de mistlichten en de opvulling van het open gedeelte van de bumper onderaan.
Ook is de vorm dan de lichten een gok en verwacht ik meer plooien in de motorkap.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik vind het jammer dat de voorste naad van de motorkap boven de nieren loopt. Bij de nieuwe 7-Serie vind ik dat ook een minpuntje, en ook bij Volvo's vind ik dat een storend element.
Veel mooier en minder opvallend is het bij de huidige 5-Serie, waarbij de naden tussen de koplampen en de nieren lopen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls we dat eens wisten hé. Ik verwacht de berline ten vroegste maart 2010 en de touring ten vroegste september 2010.
Comment
Comment