Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Impressie

Ziet er goed uit, zo!

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Nog eentje

Dit vind ik dan weer veel minder...

Comment

• 't is niet van mijn gewoonte om dit te zeggen, maar het ziet er uit dat dat een mooie bmw gaat worden!
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Dat is dan wel weer dik in orde natuurlijk. Maar dat designo-interieur is toch optioneel hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          Dat is dan wel weer dik in orde natuurlijk. Maar dat designo-interieur is toch optioneel hé?
          Idd, maar bij ons zijn enkel de pianolak lijsten Designo hé.
          Zetels zijn Nappa leder zwart exclusief.

Comment

Idd, maar bij ons zijn enkel de pianolak lijsten Designo hé.
            Zetels zijn Nappa leder zwart exclusief.
            Nappa leder zwart exclusief. Hoe standaard klinkt dat! NOT!

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ik vind het interieur van de S toch wel vet hoor

Wat een lelijke/ouderwetse dakbekleding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                Wat een lelijke/ouderwetse dakbekleding
                Ma jè gij... Is alcantara! Belange niet ouderwets. Had alleen niet in het grijs mogen zijn! Dit had zwart moeten zijn.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Dit zou de voorbumper worden van de nieuwe 5...

Dit zou wel eens zeer dicht bij de realiteit kunnen aanleunen...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En nogmaals de scoop van de achterkant, maar in een groter formaaat.

OO 00 OO

Comment

• Prachtig. Mocht de kwaliteit vanbinnen nu gelijk staan met de MB E, kan de MB E direkt schuiven van mij.
                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Zo zou hij dus echt machtig zijn!

Comment

• Zou wel mooi zijn ja...alleen doe maar de 2 uitlaten minder...
                          4 pijpe zijn alleen voor M-modelle geschikt toch? (uitgezonderd aftermarket)...

Comment

En nogmaals de scoop van de achterkant, maar in een groter formaaat.

De kont staat te hoog voor mij... Iets waar veel moderne wagens last van hebben imo... Een beetje als de nieuwe ford mondeo... Véél te hoog!!!

Comment

• Alvast geslaagder dan de achterkant van de nieuwe 7.

Comment

• Zo mag de nieuwe fünfer meteen komen van mij
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                  Prachtig. Mocht de kwaliteit vanbinnen nu gelijk staan met de MB E, kan de MB E direkt schuiven van mij.
                                  Second that!
                                  sigpic

Comment

• Hij komt in maart/mei op de markt... Wanneer kan je hem concreet bestellen? Is dat al eind dit jaar/begin 2010 of is dat pas vanaf maart?

Comment

• Je kan zo'n 5 bestellen vanaf het moment dat ze prijzen weten. Als je echter één van de eerste wil zijn, dan kan je afspreken met de verkopers dat ze je contacteren vanaf het moment dat de wagen bestelbaar wordt. Zo heb ik dat destijds ook gedaan met mijn E46 320d.
                                      OO 00 OO

Comment

Je kan zo'n 5 bestellen vanaf het moment dat ze prijzen weten. Als je echter één van de eerste wil zijn, dan kan je afspreken met de verkopers dat ze je contacteren vanaf het moment dat de wagen bestelbaar wordt. Zo heb ik dat destijds ook gedaan met mijn E46 320d.
                                        In december/januari is onze A6 2,5 jaar dus tijd voor een nieuwe. Langer wachten is negatief voor de restwaarde van de A6 dus ik wil zo snel mogelijk kunnen bestellen.

Comment

• Ik denk dat wij wachten totdat de eerste werkswagens uit Duitsland leverbaar zijn als halbjahreswagen. Dan zitten we effectief dus tegen het einde van 2010. Dat komt goed uit, dan is de E-klasse iets meer dan 4 jaar en zal deze ongeveer 100.000 km gelopen hebben.
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X