Op hoeveel % korting kan je rekenen bij een nieuw model?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BTW of niet maakt niets uit, maar op de opties ook korting is wel interessant.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls je nu een Z4 besteld (ook nog voor de officiële voorstelling) krijg je 4-5% op prijs + opties excl. btw dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGebeurt dat bij veel merken? Dat je enkel korting krijgt op de basisprijs en niet op de opties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGebeurt dat bij veel merken? Dat je enkel korting krijgt op de basisprijs en niet op de opties?
zo was ik aangenaam verschoten toen de forddealer zijn korting berekende op de totaalprijs. bij de aankoop van de renault, hyundai en de saab was dat enkel op de basisprijs. opties werden er nadien bijgeteld
Comment
-
Het "argument" van BMW is dat de meest opties in een optiepakket worden genomen dat goedkoper is dan de individuele opties samen, zodat er reeds korting op de opties wordt gegeven.
Maar op opties die je apart kiest geven ze ook geen korting ...
Comment
-
Ziet er goed uit, zal blijkbaar weer een heel mooie wagen worden. Kan ook moeilijk anders, de voorganger is (voor mij persoonlijk) het meesterwerk van Bangle en daar kan je weinig fout mee doen.
Als de ganse wereldeconomie niet instort, dan wordt dit hopelijk mijn volgende binnen 3-4 jaar.
Comment
-
-
Comment