Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op hoeveel % korting kan je rekenen bij een nieuw model?

Comment

• Toen ik mijn E91 bestelde nog voor de officiële lancering kreeg ik 7% op de basisprijs...

Comment

• Als je nu een Z4 besteld (ook nog voor de officiële voorstelling) krijg je 4-5% op prijs + opties excl. btw dacht ik.

Comment

• BTW of niet maakt niets uit, maar op de opties ook korting is wel interessant.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Als je nu een Z4 besteld (ook nog voor de officiële voorstelling) krijg je 4-5% op prijs + opties excl. btw dacht ik.

Comment

• Ai, wat een misser.

Comment

• Gebeurt dat bij veel merken? Dat je enkel korting krijgt op de basisprijs en niet op de opties?

Comment

• 't Was dacht ik toch ook op de opties, ik kan mis zijn hoor. 'k Zal het eens checken voor de zekerheid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Gebeurt dat bij veel merken? Dat je enkel korting krijgt op de basisprijs en niet op de opties?
                  Ik denk niet dat wij tot hier toe al ooit korting hebben gekregen op de opties, enkel op de basisprijs... Op onze 335d was het denk ik 8% korting op de basisprijs en leder terugbetaald omdat dat toen een salonactie was.

Comment

Gebeurt dat bij veel merken? Dat je enkel korting krijgt op de basisprijs en niet op de opties?
                    ja.
                    zo was ik aangenaam verschoten toen de forddealer zijn korting berekende op de totaalprijs. bij de aankoop van de renault, hyundai en de saab was dat enkel op de basisprijs. opties werden er nadien bijgeteld
                    wimoptiek.be op

Comment

Bij meerdere merken in elk geval.

Het "argument" van BMW is dat de meest opties in een optiepakket worden genomen dat goedkoper is dan de individuele opties samen, zodat er reeds korting op de opties wordt gegeven.

Maar op opties die je apart kiest geven ze ook geen korting ...

Comment

• Azo

op de 2 auto' s die ik tot nu toe nieuw kocht was de korting op alles samen.
                        Op de nieuwe in aantocht is de korting enkel op de basisprijs. Dat was dus voor mij de eerste keer

Comment

• Ziet er goed uit, zal blijkbaar weer een heel mooie wagen worden. Kan ook moeilijk anders, de voorganger is (voor mij persoonlijk) het meesterwerk van Bangle en daar kan je weinig fout mee doen.

Als de ganse wereldeconomie niet instort, dan wordt dit hopelijk mijn volgende binnen 3-4 jaar.

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                            freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                              freude am fahren

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Niet direct overtuigd van de touring eigenlijk.
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Knap!

Comment

• Mijne volgende , grandioos, hopelijk met 523 D motor en steptronic, maar wanneer ? 1 - 2 jaar ?

Comment

• Ik denk dat deze scoops de werkelijkhied zeer kort benaderen.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X