Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Poehaaa! Man, dat is knap!!

Comment

• inderdaad, dit zal wel erg dicht bij de werkelijkheid liggen. erg mooi !!

Comment

• Comment

• Last edited by ; 18/02/2009, 10:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
              Howla, eerste echte goede foto. Erg veel 7 Serie (maar dat wisten we natuurlijk al en slecht is het zeker niet). Ik ben niet zo'n fan van die onderkant van de bumper, maar voor de rest ziet dat er goed uit op het eerste zicht.

Comment

• In maart 2009 staat 'm in de showroom.

EDIT: maart 2010...
                Last edited by BMWMB; 18/02/2009, 13:53.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  In maart 2009 staat 'm in de showroom.
                  Dat is wel héél snel.

Comment

• maart 2010 waarschijnlijk...

Dit jaar komt de X1 eerst uit had ik gehoord bij de dealer... nov. 09...

Comment

• Inderdaad, het is maart 2010...
                      OO 00 OO

Comment

• Bumper

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Howla, eerste echte goede foto. Erg veel 7 Serie (maar dat wisten we natuurlijk al en slecht is het zeker niet). Ik ben niet zo'n fan van die onderkant van de bumper, maar voor de rest ziet dat er goed uit op het eerste zicht.
                        Tegen de tijd dat ik mijn nieuwe touring bestel zal er misschien alweer een M5 sportpakket bestaan en ook dito bumpers.....weer afwachten wat dat gaat worden natuurlijk....voor de rets ziet die nieuwe 5 er best gelikt uit

Comment

• Damn die is vet!!
                          Eindelijk is de grill terug normaal en dus kleiner dan de GT concept !

Comment

• De spy foto's geven nog niet veel prijs dus het is allemaal nog gokken...

Ik vermoed wel dat ze niet teveel risico's zullen nemen met de nieuwe 5, het wordt wel een mooie wagen volgens mij met wat trekken van de nieuwe 7... (vooral interieur dan)

De bumper lijkt wel de juiste te zijn die hier reeds gepost werd en de nieren 'kloppen' idd iets beter dan bij de nieuwe 7, daar vind ik het op het randje...

Nog een jaartje geduld hebben zeker

Comment

• Enige tijd geleden eens een dag met de huidige 520d (E60) gereden en sindsdien echt zot van de 5-reeks

Als de nieuwe veel weg heeft van de photoshops hierboven wordt dit echt een prachtwagen!

Wel vreemd dat nu al brochure foto lekt als hij maar verwacht wordt rond maart 2010. Das nog meer dan een jaar! Of zou hij toch al vroeger verschijnen?
                              Last edited by GregV; 21/02/2009, 17:43.

Comment

• OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

• De nieuwe 5 gaat een prachtige lijn krijgen.
                                    Velgen zijn in 18" en voldoende groot.
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      De nieuwe 5 gaat een prachtige lijn krijgen.

ik denk dat BMWMB de 1ste gaat zijn die een nieuwe 5 in belgie gaat bestellen

Comment

• 't Wordt precies 'n kleine 7-serie ^^!
                                        Zouden die velgen ook op de productieversie te verkrijgen zijn? Ik vind ze maar niets eigenlijk..
                                        freude am fahren

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X