Prachtig!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn maart 2009 staat 'm in de showroom.
Comment
-
Bumper
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHowla, eerste echte goede foto. Erg veel 7 Serie (maar dat wisten we natuurlijk al en slecht is het zeker niet). Ik ben niet zo'n fan van die onderkant van de bumper, maar voor de rest ziet dat er goed uit op het eerste zicht.
Comment
-
De spy foto's geven nog niet veel prijs dus het is allemaal nog gokken...
Ik vermoed wel dat ze niet teveel risico's zullen nemen met de nieuwe 5, het wordt wel een mooie wagen volgens mij met wat trekken van de nieuwe 7... (vooral interieur dan)
De bumper lijkt wel de juiste te zijn die hier reeds gepost werd en de nieren 'kloppen' idd iets beter dan bij de nieuwe 7, daar vind ik het op het randje...
Nog een jaartje geduld hebben zeker
Comment
-
Enige tijd geleden eens een dag met de huidige 520d (E60) gereden en sindsdien echt zot van de 5-reeks
Als de nieuwe veel weg heeft van de photoshops hierboven wordt dit echt een prachtwagen!
Wel vreemd dat nu al brochure foto lekt als hij maar verwacht wordt rond maart 2010. Das nog meer dan een jaar! Of zou hij toch al vroeger verschijnen?Last edited by GregV; 21/02/2009, 17:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe nieuwe 5 gaat een prachtige lijn krijgen.
ik denk dat BMWMB de 1ste gaat zijn die een nieuwe 5 in belgie gaat bestellen
Comment
Comment