Zou de 520d in het begin al beschikbaar zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik volg niet, wat is er dan met die 520d? is die motor aan het einde van zijn levenscyclus ofzo?
en klopt het dat de
116d , 118d, 120d en 123d (om de 1 reeks als vb te nemen) allemaal dezelfde motor hebben, maar gewoon andere drukvulling en motormanagement hebben?
En wat met die 520d dan? wordt dit iets speciaals ofzo?
Comment
-
Wat betreft de motoren uit de 1-reeks, ze hebben dezelfde cilinderinhoud en dezelfde slag en boring maar daar stoppen de gelijkenissen. De 120d heeft al piëzo-elektrische injectoren i.t.t. de 118d die nog solenoïden heeft die injecteren op een lagere druk. Ik denk dat er ook een verschil is in de turbo's. Ik denk niet dat de goedkoopste modellen turboladers met variabele geometrie hebben. Het grootste verschil tussen de 120d en de 123d is het feit dat de 123d een sequentiële drukvulling gebruikt i.p.v. een enkelvoudige.
Je kan dus niet gewoon de software van je 116d aanpassen en plots een 120d onder de billen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenZou de 520d in het begin al beschikbaar zijn?
Het zal zeker deze motorisatie zijn die het moet gaan doen voor de 5 !
520d - 523d - 530d - 535d
Zoiets volgens mij, 2x de 2 liter en 2x de 3 liter...
We'll have to wait and see...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenDit wordt een vette ketel !!!AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenIk hoop alleszins van wel !
Het zal zeker deze motorisatie zijn die het moet gaan doen voor de 5 !
520d - 523d - 530d - 535d
Zoiets volgens mij, 2x de 2 liter en 2x de 3 liter...
We'll have to wait and see...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenLeuke spots! Zou de x35i/d hier nu ook een pijpje links en rechts krijgen, zoals er hier op de foto's te zien is?
En wat een ervaring, rondom de wagens reden verschillende andere BMWs, onder andere een 7reeks, die kerel ging me echt van de baan rijden bij het zien van mn fototoestel.
Het was duidelijk te zien dat in de 2 X5en data bijgehouden werd, 4 man per wagen, allen met de laptop op de schoot...
Comment
-
Wat een kar gaat dit worden. Dit zou wel eens een waardige vervanger van mijn A6 kunnen worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenWat een kar gaat dit worden. Dit zou wel eens een waardige vervanger van mijn A6 kunnen worden.
Comment
Comment