Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    wat voor motor zou er in de nieuwe M5 komen? Dezelfde als X5 M?
    Voor de liefhebbers wordt het even slikken, want BMW stapt af van de atmosferische, hoogtoerige V10 uit het huidige model. In plaats daarvan krijgt de M5 de motor uit de X5 M aan boord, een V8 turbomotor met een vermogen van 555 pk.

Bron: www.hln.be

Comment

• al iemand ervaring met de 204 PK 2-liter diesel ?

heb momenteel 525D, 3L, 197PK, maar zou bij volgend model willen overschakelen op 2-liter met 204PK indien beschikbaar. Zou wel eerste 4-cylinder zijn (tot nu toe alleen 6-cylinders gehad).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
        al iemand ervaring met de 204 PK 2-liter diesel ?

heb momenteel 525D, 3L, 197PK, maar zou bij volgend model willen overschakelen op 2-liter met 204PK indien beschikbaar. Zou wel eerste 4-cylinder zijn (tot nu toe alleen 6-cylinders gehad).
        Je bedoelt de 23d motor? Prestatie/verbruik verhouding is alleszins fantastisch.

Comment

• Gespot in de Death Valley

BRON

Comment

• Nog 2 impressies, weet niet of ze hier al staan

BRON

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
              Nog 2 impressies, weet niet of ze hier al staan

BRON
              Zijn hier al eens verschenen dacht ik. Die touring is echt wel whaaaw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Je bedoelt de 23d motor? Prestatie/verbruik verhouding is alleszins fantastisch.

op papier zijn de cijfers mooi; heeft er al iemand mee gereden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                  op papier zijn de cijfers mooi; heeft er al iemand mee gereden ?
                  Vandaag een 123d gaan testrijden (mijn pa tenminste). Zeer leuke motor. Die 204pk is zowel in de lage in hoge regionen zeer efficient. Blijft echt trekken. Wat er ontbreekt is de sound, maar het is dan ook een diesel hé.

Verbruik volgens BMW is 5,9L (of zelfs nog lager). De testwagen kwam aan 8,5L .

Comment

• De impressies waren al eerder bekend, maar grrr.... knappe velgen, knappe kont

Comment

• Comment

• Bron: [f10.5post.com]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik ga wachten...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• IAA Frankfurt wordt zo'n topper.

Effe kijken wanneer de VIP-dag is...

Comment

• Dan gaat de 5 daar wel nog niet staan hé...
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten

Kijk eens aan, al een stuk "naakter". Dat wordt echt een knappe wagen!

Comment

• Ow yeah! 100% opvolger voor onze E!! Mooi Mooi!
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Waar de nieuwe E lomp oogt, oogt deze 5 een stuk ranker. Net als de nieuwe 7. Nieuwe BMW designs
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Wat ik vooral mooi vind, is dat de schouders wat hoger uitkomen achteraan. Bij de huidige E60 is het volume boven de schouderlijn te groot, zodat de auto wat meer klassieker oogt. Hier is dat dik in orde

Comment

• Het verschil met een 7 zal ook het speels gevoel zijn dat een 5 heeft met zijn kortere afmetingen.

Ik ben er benieuwd naar(ja wie niet hé)

Comment

• Als je de foto's beter bekijkt merk je dat het design een stuk braver gaat worden. De achterzijde wordt een mix van de huidige E60 en de facelift E90.

Het verschil in design met de huidige E60 gaat niet zo groot zijn aan de buitenzijde, maar des te groter aan de binnendijde.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X