De officiële foto's zullen rond 23 november beschikbaar zijn. Nog even op de tanden bijten jongens
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDe officiële foto's zullen rond 23 november beschikbaar zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenHoe weet ge dat? Bron??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDe officiële foto's zullen rond 23 november beschikbaar zijn. Nog even op de tanden bijten jongens
Al bij al... propeller groetjes uit München....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
open te laten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenKoorknaapje van 19 lentes tellende (grapje hé, makker ) je moet niet te veel geheimen prijs geven, hé... ik houd nu eenmaal van wat spanning, snap je...?
Al bij al... propeller groetjes uit München....
Terug OT, dit gaat weer een prachtige wagen worden. BMW is terug goed bezig qua design en afwerking
Comment
-
@ Thebiemerke:
Bedankt voor uw compliment... we zullen het vast en zeker koesteren .Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenBond en/of Biemerke, ik verwacht PM met alle inside info hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDe officiële foto's zullen rond 23 november beschikbaar zijn. Nog even op de tanden bijten jongens
Idd op de tanden bijten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenBond en/of Biemerke, ik verwacht PM met alle inside info hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDan moet ge bij bondje voor zijn. Die verklapt graag alles
ik moet mijne kak ook al maanden inhouden... Nog 1ntje meer moet wel lukken
en als't dan toch gebeurt, stuur het dan maar naar mij ook ;-pHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenja zo gaan we dus ni beginnen hé ;-)
ik moet mijne kak ook al maanden inhouden... Nog 1ntje meer moet wel lukken
en als't dan toch gebeurt, stuur het dan maar naar mij ook ;-p
Comment
-
Ter info:
Onze tuning partner " BMW ALPINA - BURKARD BOVENSIEPEN GMBH " (Site: http://www.alpina-automobiles.com/ ) te Buchloe is momenteel met de voorbereidingen gestart betreffende de nieuwe BMW B5 (F10) uiteraard als opvolger van de huidige B5 S.
Meer concrete informatie later via hun site.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBond werk jij bij BMW ofzo?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBond werk jij bij BMW ofzo?Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenJa volgens mij wel...
waarom denken jullie dat zijn idd Bond is?? He cannot blow his cover!
hoe stiller wij zijn, hoe meer info hij stuurt (?)
is er nog info?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenTer info:
Onze tuning partner " BMW ALPINA - BURKARD BOVENSIEPEN GMBH " (Site: http://www.alpina-automobiles.com/ ) te Buchloe is momenteel met de voorbereidingen gestart betreffende de nieuwe BMW B5 (F10) uiteraard als opvolger van de huidige B5 S.
Meer concrete informatie later via hun site.
Comment
Comment