Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De officiële foto's zullen rond 23 november beschikbaar zijn. Nog even op de tanden bijten jongens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
      De officiële foto's zullen rond 23 november beschikbaar zijn.
      Hoe weet ge dat? Bron??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
        Hoe weet ge dat? Bron??
        Heel betrouwbare bron, laat het ons zo stellen .

Comment

De officiële foto's zullen rond 23 november beschikbaar zijn. Nog even op de tanden bijten jongens
          Koorknaapje van 19 lentes tellende (grapje hé, makker ) je moet niet te veel geheimen prijs geven, hé... ik houd nu eenmaal van wat spanning, snap je...?

Al bij al... propeller groetjes uit München....

Comment

• Dit wordt weer zo'n zalige kar!
            Wat een mooi uitgebalanseerd design!
            freude am fahren

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                Die foto is genomen door de testman zelf zeker? zou anders wel dom zijn op die deur
                open te laten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                  Koorknaapje van 19 lentes tellende (grapje hé, makker ) je moet niet te veel geheimen prijs geven, hé... ik houd nu eenmaal van wat spanning, snap je...?

Al bij al... propeller groetjes uit München....
                  Je zou nog verschieten van dit koorknaapje .
                  Terug OT, dit gaat weer een prachtige wagen worden. BMW is terug goed bezig qua design en afwerking

Comment

• Bond en/of Biemerke, ik verwacht PM met alle inside info hé.

Comment

• @ Thebiemerke:

Bedankt voor uw compliment... we zullen het vast en zeker koesteren .
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Bond en/of Biemerke, ik verwacht PM met alle inside info hé.

Comment

De officiële foto's zullen rond 23 november beschikbaar zijn. Nog even op de tanden bijten jongens
                          Zo rap al?

Idd op de tanden bijten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Bond en/of Biemerke, ik verwacht PM met alle inside info hé.
                            Dan moet ge bij bondje voor zijn. Die verklapt graag alles

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                              Dan moet ge bij bondje voor zijn. Die verklapt graag alles
                              ja zo gaan we dus ni beginnen hé ;-)

ik moet mijne kak ook al maanden inhouden... Nog 1ntje meer moet wel lukken

en als't dan toch gebeurt, stuur het dan maar naar mij ook ;-p
                              Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                ja zo gaan we dus ni beginnen hé ;-)

ik moet mijne kak ook al maanden inhouden... Nog 1ntje meer moet wel lukken

en als't dan toch gebeurt, stuur het dan maar naar mij ook ;-p
                                Precies een bende klein kinderen, i know

Comment

• Ter info:

Onze tuning partner " BMW ALPINA - BURKARD BOVENSIEPEN GMBH " (Site: http://www.alpina-automobiles.com/ ) te Buchloe is momenteel met de voorbereidingen gestart betreffende de nieuwe BMW B5 (F10) uiteraard als opvolger van de huidige B5 S.

Meer concrete informatie later via hun site.

Comment

• Bond werk jij bij BMW ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Bond werk jij bij BMW ofzo?
                                      Ja volgens mij wel...
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Bond werk jij bij BMW ofzo?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                        Ja volgens mij wel...
                                        @ Bond --> call on the fifth amendement (right to not speak)...

waarom denken jullie dat zijn idd Bond is?? He cannot blow his cover!

hoe stiller wij zijn, hoe meer info hij stuurt (?)

is er nog info?
                                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Ter info:

Onze tuning partner " BMW ALPINA - BURKARD BOVENSIEPEN GMBH " (Site: http://www.alpina-automobiles.com/ ) te Buchloe is momenteel met de voorbereidingen gestart betreffende de nieuwe BMW B5 (F10) uiteraard als opvolger van de huidige B5 S.

Meer concrete informatie later via hun site.
                                          Zou deze al klaarzijn tegen zomer 2010?

Comment

Working...
                                          X