Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    serieuze startmotor daar krijg je al wat mee aan de draai!
    De 520d met 163pk is nu ook de 'instapmotor' he...

Als ze de trend van Audi en Volvo volgen kan er misschien een lichtere versie verschijnen van de 5 in de toekomst...

Kijk maar eens hoeveel je de A6 ziet rijden met 136pk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Comment

• Dit wordt mooi !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
          Meer concreter nieuws in december 2009...
          I kill youuuuu (het met stemmetje van Achmed the dead terrorist)
          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Nieuwe BMW 5-serie weer wat beter zichtbaar

Knap, al ziet hij er wel wat braaf uit. NIets echt gewaagds en dus mss een beetje saai... hij lijkt wel een beetje de neus te hebben van de E38 7 reeks op een manier!!

Is dat de 5GT in het blauw daarachter??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
              serieuze startmotor daar krijg je al wat mee aan de draai!
              Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
              De 520d met 163pk is nu ook de 'instapmotor' he...

Als ze de trend van Audi en Volvo volgen kan er misschien een lichtere versie verschijnen van de 5 in de toekomst...

Kijk maar eens hoeveel je de A6 ziet rijden met 136pk !
              Heddem? Startmotor =/= instapmotor!

Comment

Quasi niet meer afgeplakt. 't Is inderdaad redelijk braaf, maar verdomd knap.

Comment

• De koplampen van de E60 vind ik toch alleszins al mooier dan deze.
                  Deze ogen zo 'gewoon' vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Die indruk heb ik ook.
                    Ik heb nog nooit een e61 M5 gezien, een e60 zie ik nu en dan nog wel es.
                    Hier in Kalmthout dagelijks te spotten. Wat een machine.
                    Heb hem nog maar één keer elders gespot, dus ik prijs mij gelukkig als Kalmthoutenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Quasi niet meer afgeplakt. 't Is inderdaad redelijk braaf, maar verdomd knap.
                      Helemaal mee eens!

Comment

• Veeeel minder geforceerd dan de E60, knap!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Schitterend! Geen te grote nieren, zalig!
                          Hij oogt licht en agiel uit vooraanzicht vind ik.

Comment

• De E60 vond ik niet zo knap, deze zal volgens mij prachtig worden

Comment

• De nieuwe 5 wordt inderdaad een dijk van een auto...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hij ziet er mij iets lager en langer uit dan de E60 dacht ik

Comment

• Deze 5 wordt qua design braver dan de huidige 5, wat zeker geen nadeel is...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Deze 5 wordt qua design braver dan de huidige 5, wat zeker geen nadeel is...
                                    na de revolutie komt evolutie... zo had Adrian Van Hooydonk het volgens mij verwoord.
                                    dit is weer 100% BMW en toch herkenbaar als 5 serie.
                                    Ik hoop alleen dat de volgende generatie 3-serie genoeg van dit gezicht zal afwijken. anders trekken ze het familiegezicht te ver door naar mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                      na de revolutie komt evolutie... zo had Adrian Van Hooydonk het volgens mij verwoord.
                                      dit is weer 100% BMW en toch herkenbaar als 5 serie.
                                      Ik hoop alleen dat de volgende generatie 3-serie genoeg van dit gezicht zal afwijken. anders trekken ze het familiegezicht te ver door naar mijn mening.
                                      Zoals dat bij Audi nu het geval is. En die verkopen toch wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Deze 5 wordt qua design braver dan de huidige 5, wat zeker geen nadeel is...
                                        Inderdaad... Ik moet eerlijk bekennen wat mijn huidige BMW 530d (E60) betreft, dat ik op dat design (concept) wel uitgekeken ben. Met andere woorden, het was hoog tijd voor vernieuwing.

Volgens onze (BMW) prognoses gaat de F10 wel degelijk een schot in de roos zijn.
                                        Last edited by ; 22/10/2009, 01:32.

Comment

• MotorAuthority
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X