Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De vorm van de nieren is erg elegant net zoals heel de wagen. Het komt tijdloos over zoals de E39.
    Ai toch, wat nu te doen? Gaan voor het hart (= 5 touring 2010) of voor het verstand (= E klasse T model). Met deze foto`s zou ik geneigd zijn naar `The Dark Side` over te hellen, dus Munchen en kleinere bagageruimte op de koop te nemen. `t Is dat ik er goed voor moet sparen, dus geen gemakkelijke beslissing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sim Bekijk Berichten
      De vorm van de nieren is erg elegant net zoals heel de wagen. Het komt tijdloos over zoals de E39.
      Ai toch, wat nu te doen? Gaan voor het hart (= 5 touring 2010) of voor het verstand (= E klasse T model). Met deze foto`s zou ik geneigd zijn naar `The Dark Side` over te hellen, dus Munchen en kleinere bagageruimte op de koop te nemen. `t Is dat ik er goed voor moet sparen, dus geen gemakkelijke beslissing.

Ik zou zeggen...hartelijk welkom te München. We doen vast en zeker het nodige maar kijk ook eens even verder dan uw neus lang is. Stuttgart is eveneens een bezoekje waard, toch...?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Je bent er weer snel bij, Jocar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
            Je bent er weer snel bij, Jocar
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              ]
              E92 3-Reeks Coupé facelift, nieuwe F10 5-Reeks (knappe nieren!), nieuwe X3, MINI Crossman,... leuk hoopje.

Comment

• Dat ziet er goed en hij zal zeker mijn voorkeur krijgen boven de loggere 7 Serie. Hopelijk krijgt hij een mooier M pack in vergelijking met de lelijke M pack van de 7 Serie.

Comment

• Na de X1 en 5GT zie ik eindelijk nog eens een echte BMW. Een wagen die er goed uit ziet en met herkenbare trekken.

Het werd tijd....

Comment

• Ik verlang zo hard naar voorstelling en de eerste pers foto's

Comment

• komt goed!!!!!!
                      truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Na de X1 en 5GT zie ik eindelijk nog eens een echte BMW. Een wagen die er goed uit ziet en met herkenbare trekken.

Het werd tijd....
                        Ik heb hogervernoemde tekst van forum lid " Jokke_vlo " wat aangepast...

Met de komst van de F10 zie ik eindelijk nog eens een echte BMW. Een wagen die er goed uit ziet en met herkenbare trekken.

Bij BMW was het dan ook vijf voor twaalf... of de hoogste tijd om het design-roer om te gooien en een nieuwe concept-koers te gaan varen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                          Ik verlang zo hard naar voorstelling en de eerste pers foto's
                          " Geduld is een lieve deugd " of " Wachten wordt beloond "....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                            Ik heb hogervernoemde tekst van forum lid " Jokke_vlo " wat aangepast...

Met de komst van de F10 zie ik eindelijk nog eens een echte BMW. Een wagen die er goed uit ziet en met herkenbare trekken.

Bij BMW was het dan ook vijf voor twaalf... of de hoogste tijd om het design-roer om te gooien en een nieuwe concept-koers te gaan varen.
                            Allez, ik kan met uw verbeteringen leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Braafjes maar zeker en vast mooi.
                              Indien ik wat meer geduld had ging ik waarschijnlijk een 5 touring bestellen.

(E250 CDI break, avantgarde + AMG, levering jan. 2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                Braafjes maar zeker en vast mooi.
                                Indien ik wat meer geduld had ging ik waarschijnlijk een 5 touring bestellen.

(E250 CDI break, avantgarde + AMG, levering jan. 2010)
                                Tja...tegenwoordig hebben de mensen geen " GEDULD " meer. Niemand ontkomt aan de stress van het jachtige leven, behalve wie het lef heeft om eruit te stappen, toch...?

NB. De nieuwe " BMW 5 Touring " zal eveneens een voltreffer worden. Lekker strak. Al bij al...we zijn er gerust in.

Comment

• Als ik dat topic van de E63 estate zie ben ik toch wel zeer benieuwd naar wat de M5 touring zal brengen!

Comment

• [quote=Bond007;3688380]Tja...tegenwoordig hebben de mensen geen " GEDULD " meer. Niemand ontkomt aan de stress van het jachtige leven, behalve wie het lef heeft om eruit te stappen, toch...?

Beslissing om nu te veranderen was ook wel omwille van andere (lees boekhoudkundige) redenen hoor.
                                    Als vervanger voor mijn E61 heb ik getwijfeld tussen 5GT en E break.
                                    Voor de rest had ik weinig alternatieven die me aanstonden.
                                    Moest geleverd kunnen worden jan. 2010.

Comment

• Ff samenvatten:
                                      23-11 foto's
                                      in december release?
                                      in januari mss sneak preview op Brussels autosalon
                                      18-03-2010:release BE

Correct?

Comment

• [quote=touring;3688439]
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                        Tja...tegenwoordig hebben de mensen geen " GEDULD " meer. Niemand ontkomt aan de stress van het jachtige leven, behalve wie het lef heeft om eruit te stappen, toch...?

Beslissing om nu te veranderen was ook wel omwille van andere (lees boekhoudkundige) redenen hoor.
                                        Als vervanger voor mijn E61 heb ik getwijfeld tussen 5GT en E break.
                                        Voor de rest had ik weinig alternatieven die me aanstonden.
                                        Moest geleverd kunnen worden jan. 2010.
                                        Ik heb alle begrip voor uw situatie, beste man. Bovendien, uw keuze voor een " Mercedes-Benz 250 CDI - Break " vind ik prima. Trouwens bij BMW ben je nog steeds welkom. Ik geef u zelfs de raad, geheel vrijblijvend uiteraard, van het ogenblik de nieuwe " BMW 5 Touring " zijn debuut maakt... te komen testrijden.

Tot slot nog een mededeling specifiek voor jouw, ik sprak vorig weekend tijdens de " Stuttgart Nacht " een paar werknemers van Mercedes-Benz. De problematiek rond de piëzo-injectoren zou voor het einde van dit jaar opgelost moeten zijn. Met andere woorden, ze stellen momenteel alles in het werk om dit euvel te verhelpen. Dit ter info.

Comment

• [quote=Bond007;3688507]
                                          Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten

Ik heb alle begrip voor uw situatie, beste man. Bovendien, uw keuze voor een " Mercedes-Benz 250 CDI - Break " vind ik prima. Trouwens bij BMW ben je nog steeds welkom. Ik geef u zelfs de raad, geheel vrijblijvend uiteraard, van het ogenblik de nieuwe " BMW 5 Touring " zijn debuut maakt... te komen testrijden.

Tot slot nog een mededeling specifiek voor jouw, ik sprak vorig weekend tijdens de " Stuttgart Nacht " een paar werknemers van Mercedes-Benz. De problematiek rond de piëzo-injectoren zou voor het einde van dit jaar opgelost moeten zijn. Met andere woorden, ze stellen momenteel alles in het werk om dit euvel te verhelpen. Dit ter info.
                                          @Bond007: Ik vind het knap dat je zo neutraal blijft. Dit siert iemand die een merk vertegenwoordigt!

btw Berline = november officiële foto's. wanneer voor de Touring?
                                          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Working...
                                          X