Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [quote=Beefcake;3688569]
    Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten

@Bond007: Ik vind het knap dat je zo neutraal blijft. Dit siert iemand die een merk vertegenwoordigt!

btw Berline = november officiële foto's. wanneer voor de Touring?
    Neutraal blijven...dat leer je wel bij BMW AG te München... I.v.m uw vragen...euhhh...laat het nog een verrassing blijven, toch...?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Deze nieuwe 5 zal toch veel mooier zijn dan de 5 GT hoor , hopelijk de nieuwe touring ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              Deze nieuwe 5 zal toch veel mooier zijn dan de 5 GT hoor , hopelijk de nieuwe touring ook
              lelijker dan een 5GT kunnen ze hem niet maken é

Comment

• ik vind dat bmw te veel te styl heeft genome van de nieuwe 7 reeks op alle modellen
                kwa de koplampen enzo.

heb van de week een x 6 M6 ---2stuks zien rijden kan dit ??? er stonde garage plate op van de dealer zelf
                wat me op viel dat die x 6 toch heel hoog en breder was dan de gewoone x6 of meschien lag het aan de grote velge .

Comment

• Aan de eene kant vind ik hem wel knap omdat het toch weer een klassieke bmw look is, hij doet mij wat denken aan de e39, en dat is toch echt een compliment. Alleen vind ik niks gewaagds aan het design, en dat maakte de E60 toch net knap, hij had wat gewenning nodig, maar wat een knappe wagen mits een mooie kleur en velg. Hier ontbreekt het vooral de grill en koplampen aan karakter.

Comment

Comment

• Interieur gaat sterk op dat van de 5-serie GT lijken veronderstel ik?
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Ff samenvatten:
                        23-11 foto's
                        in december release?
                        in januari mss sneak preview op Brussels autosalon
                        18-03-2010:release BE

Correct?
                        Sneak preview is nog onzeker, maar ze hopen er in elk geval op, zo mooi zijn.

Release in maart lijkt te kloppen, want zo heb ik het ook gehoord van de plaatselijke dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Interieur gaat sterk op dat van de 5-serie GT lijken veronderstel ik?
                          Hmm, dat valt af te wachten denk ik. Ik heb de indruk dat het interieur van de 5GT naar dat van de 7 neigt, waardaar hij dus een trapje hoger speelt dan de 'gewone' 5. 't Zal waarschijnlijk wel typisch BMW zijn, strak, zakelijk engoed afgewerkt, maar misschien iets minder stylish dan 5GT (die overigens een zalig interieur heeft )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                            ik vind dat bmw te veel te styl heeft genome van de nieuwe 7 reeks op alle modellen
                            kwa de koplampen enzo
                            Dat is de bedoeling . De X1 en 5GT zitten al in 't zelfde schuitje. De komende modellen zullen getekend worden door die typische (gigantische) snoet en achterlichten in dezelfde trant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                              Sneak preview is nog onzeker, maar ze hopen er in elk geval op, zo mooi zijn.

Release in maart lijkt te kloppen, want zo heb ik het ook gehoord van de plaatselijke dealer.
                              Ik denk dat de kans betrekkelijk groot is dat we sneak preview in brussel zullen krijgen. Zo was het toch bij de X6 en Z4 enz

Comment

• De halfnaakte waarheid van de nieuwe BMW 5.

Maandag 26 oktober 2009. Nog een klein halfjaar te gaan en dan zal de nieuwe BMW 5-serie schitteren in Genève. Gaandeweg zijn showdebuut verliest de Fünfer steeds meer camouflage en dit zijn de laatste beelden die bij ons binnendruppelden.

BMW legt de waarheid over hun nieuwe 5 vrijwel bloot. Slechts een vleugje fantasie is nodig om het volledige lijnenspel van de nieuweling denkbeeldig voor ogen te zien. De nieuwe 5-serie bevat veel overeenkomsten met de 5-serie GT. Het belooft een flinke jongen te worden als we de auto zo door zijn natuurlijke habitat zien struinen. Het model, die binnen de fabriekspoorten gebukt gaat onder de codenaam F10, zal licht groeien ten opzichte van de huidige F60. Het grootste verschil zit ‘m in de wielbasis die met maar liefst 10 cm toeneemt. En dat betekent veelal meer bewegingsvrijheid voor de inzittenden.

Viercilinders
                                Het motorenpallet zal met name bestaan uit smeuïge zescilinders voorzien van de moderne Twin-Scroll turbotechniek. Schrik niet, maar er wordt zelfs gesproken over enkele vierpitters. Dit uiteraard met downsizing als reden. Echter, BMW kende zullen deze viercilinders krachtig genoeg zijn om de 5-serie merkwaardig voort te stuwen. Dat er ook weer een M5 komt is inmiddels bekend.
                                De nieuwe BMW 5-serie zal worden onthuld in Genève en zal een paar maanden daarna de dealers bereiken. De Touring volgt zijn Sedan-broeder later in 2010.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Knap! De voorkant doet me denken aan de nieuwe Jag XJ.

Comment

• zal mooi worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Knap! De voorkant doet me denken aan de nieuwe Jag XJ.
                                        ...en de velgen aan de Jaguar XF.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• M'n moeder heeft nog een E60 besteld. Ipv de nieuwe A6 in 2011 wil ik zo eentje denk ik

Comment

Working...
                                          X