Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit wordt helemaal . BMW heeft het begrepen: BWM liefhebbers willen designs die herinneren aan het roemruchte verleden van hun geliefde merk.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOm dan te komen zeggen dat je niet veel hebt aan die power in Belgenland
Hoge toeren kunnen, maar moeten niet om sensatie te voelen.
Bij onze M3 zijn de hoogste toeren wel nodig om het pure M-gevoel te hebben...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIk hoop dat ie niet zo'n chroomstrip tussen de achterlichten krijgt als de 7-Reeks! Dat zou de achterkant wat verpesten..OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe nieuwe M5 zal dubbel geblazen zijn. Dubbel geblazen wil zeggen koppel. Koppel wil zeggen een heerlijke duw in de rug vanaf laagste toeren. Een heerlijke duw in de rug vanaf de laagste toeren wil zeggen sportief rijplezier vanaf de laagste toeren. En sportief rijplezier vanaf de laagste toeren wil zeggen dat je ook al sensaties voelt aan weteelijk toegelaten snelheden.
Hoge toeren kunnen, maar moeten niet om sensatie te voelen.
Bij onze M3 zijn de hoogste toeren wel nodig om het pure M-gevoel te hebben...BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Neen, dat heb ik gedaan omdat de 335i privé aangekocht werd en ik op een bepaald moment in de mogelijkheid was om een wagen op onze firma te kopen. De wagen door de firma laten overkopen had teveel fiscale nadelen waardoor ik dus een nieuwe wagen heb gekocht. Als BMW-liefhebber wou ik eens een echte M hebben, dus heb ik er eentje gekocht.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenAwel een testritje met contract dan hè...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk denk niet dat een 740d kan tegenvallen. Ik rijd nu met een E60, maar ik draai ook nog steeds mijn hoofd voor een mooie BMW E90.
Als het nu toch serieus zou tegenvallen, dan kan ik nog op termijn de 7 inleveren en mij een (M)5 kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDit wordt helemaal . BMW heeft het begrepen: BMW liefhebbers willen designs die herinneren aan het roemruchte verleden van hun geliefde merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenDe nieuwe 5 sedan (F10) kan niet snel genoeg komen voor het Duitse BMW publiek. Met andere woorden, het verlangen is hier groot. Ja...zelfs heel groot...!Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenhoor ik je zeggen dat er een vroegere release zal komen????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenEuhhh...mijn naam is " HAAS " en ik weet van niets...
wees nog meer cryptisch
btw. ja dusHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenMan, man, man, slecht gezind ben je me aan't maken...
wees nog meer cryptisch
btw. ja dus
Comment
Comment