Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [Meer spypics]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dit wordt helemaal . BMW heeft het begrepen: BWM liefhebbers willen designs die herinneren aan het roemruchte verleden van hun geliefde merk.
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Comment

• Hoe meer d'er onthuld wordt, hoe meer ie gelijkt op zijn grote broer.

Comment

• Ik hoop dat ie niet zo'n chroomstrip tussen de achterlichten krijgt als de 7-Reeks! Dat zou de achterkant wat verpesten..
            freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Om dan te komen zeggen dat je niet veel hebt aan die power in Belgenland
              De nieuwe M5 zal dubbel geblazen zijn. Dubbel geblazen wil zeggen koppel. Koppel wil zeggen een heerlijke duw in de rug vanaf laagste toeren. Een heerlijke duw in de rug vanaf de laagste toeren wil zeggen sportief rijplezier vanaf de laagste toeren. En sportief rijplezier vanaf de laagste toeren wil zeggen dat je ook al sensaties voelt aan weteelijk toegelaten snelheden.

Hoge toeren kunnen, maar moeten niet om sensatie te voelen.

Bij onze M3 zijn de hoogste toeren wel nodig om het pure M-gevoel te hebben...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                Ik hoop dat ie niet zo'n chroomstrip tussen de achterlichten krijgt als de 7-Reeks! Dat zou de achterkant wat verpesten..
                Ik denk niet dat die strip er zal komen.
                OO 00 OO

Comment

• x5 M motor

Idd veel koppel en al vlug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    De nieuwe M5 zal dubbel geblazen zijn. Dubbel geblazen wil zeggen koppel. Koppel wil zeggen een heerlijke duw in de rug vanaf laagste toeren. Een heerlijke duw in de rug vanaf de laagste toeren wil zeggen sportief rijplezier vanaf de laagste toeren. En sportief rijplezier vanaf de laagste toeren wil zeggen dat je ook al sensaties voelt aan weteelijk toegelaten snelheden.

Hoge toeren kunnen, maar moeten niet om sensatie te voelen.

Bij onze M3 zijn de hoogste toeren wel nodig om het pure M-gevoel te hebben...
                    En daarom heb je je 335 ingeruild voor een M3?
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Neen, dat heb ik gedaan omdat de 335i privé aangekocht werd en ik op een bepaald moment in de mogelijkheid was om een wagen op onze firma te kopen. De wagen door de firma laten overkopen had teveel fiscale nadelen waardoor ik dus een nieuwe wagen heb gekocht. Als BMW-liefhebber wou ik eens een echte M hebben, dus heb ik er eentje gekocht.
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                        Awel een testritje met contract dan hè...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                          en dan bedoel ik ni voor die nieuwe auto hé
                          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Ik denk niet dat een 740d kan tegenvallen. Ik rijd nu met een E60, maar ik draai ook nog steeds mijn hoofd voor een mooie BMW E90.

Als het nu toch serieus zou tegenvallen, dan kan ik nog op termijn de 7 inleveren en mij een (M)5 kopen...
                            Nu hoor ik een echte BMW liefhebber spreken... ach ja... koester jouw 740d maar. Heerlijke auto man...!

Comment

• Er zit Z4 in de snuit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Dit wordt helemaal . BMW heeft het begrepen: BMW liefhebbers willen designs die herinneren aan het roemruchte verleden van hun geliefde merk.
                                De nieuwe 5 sedan (F10) kan niet snel genoeg komen voor het Duitse BMW publiek. Met andere woorden, het verlangen is hier groot. Ja...zelfs heel groot...!

Comment

De nieuwe 5 sedan (F10) kan niet snel genoeg komen voor het Duitse BMW publiek. Met andere woorden, het verlangen is hier groot. Ja...zelfs heel groot...!
                                  hoor ik je zeggen dat er een vroegere release zal komen????
                                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

hoor ik je zeggen dat er een vroegere release zal komen????
                                    Euhhh...mijn naam is " HAAS " en ik weet van niets...

Comment

Euhhh...mijn naam is " HAAS " en ik weet van niets...
                                      Man, man, man, slecht gezind ben je me aan't maken...

wees nog meer cryptisch

btw. ja dus

Comment

Man, man, man, slecht gezind ben je me aan't maken...

wees nog meer cryptisch

btw. ja dus
                                        Vermits ik het advies krijg meer cryptisch te zijn...wachten we met z'n allen op meer nieuws tijdens de maand december, toch...?

Comment

• De releasedata liggen vast.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X