Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eindelijk een wagen waar de BMW fan zijn merk "terug" vindt. Want ze waren toch wat aan het "afwijken" de laatste tijd (imo !).
Ik voorspel een (kanon)schot, in de roos.
Eindelijk een wagen waar de BMW fan zijn merk "terug" vindt. Want ze waren toch wat aan het "afwijken" de laatste tijd (imo !).
Ik voorspel een (kanon)schot, in de roos.
Terechte opmerking. Ik wil dit toch even toelichten, BMW mag best innovatief zijn en met gedurfde ontwerpen uitpakken maar men moet ook niet te extreem doen. Mijn gouden stelregel is nog steeds " Laten we de kerk in het midden van het dorp houden " snap je.
De nieuwe " BMW trend " is nu ingezet met de 7 reeks, broer 5 gaat die grotendeels overnemen en deze gaat zijn know-how doorspelen naar zijn jongste broer, de nieuwe 3 reeks, die eveneens knap zal worden. Dat kan ik u verzekeren...!
Terechte opmerking. Ik wil dit toch even toelichten, BMW mag best innovatief zijn en met gedurfde ontwerpen uitpakken maar men moet ook niet te extreem doen. Mijn gouden stelregel is nog steeds " Laten we de kerk in het midden van het dorp houden " snap je.
De nieuwe " BMW trend " is nu ingezet met de 7 reeks, broer 5 gaat die grotendeels overnemen en deze gaat zijn know-how doorspelen naar zijn jongste broer, de nieuwe 3 reeks, die eveneens knap zal worden. Dat kan ik u verzekeren...!
Volledig met eens en het siert het management dat ze hun "fout" (als je dat zo mag noemen) inzien !
Wie nu nog komt beweren dat BMW niet innovatief is, heeft het goed mis...!
Onlangs mochten wij te München niemand minder dan tv presentatrice - actrice en model " Sylvie van der Vaart " verwelkomen voor een fotoshoot. (Site: http://www.sylvievdvaart.nl/index1.asp )
Detail: ook zij wacht vol ongeduld op de komst van de nieuwe BMW 5 sedan (F10).
De dealers hebben hem blijkbaar al gezien heb ik vernomen. Ze zeggen een voor een dat hij gewoon fantastisch mooi is. Veel eleganter als zijn grote broer. Ze waren echt van de kaart
Wie nu nog komt beweren dat BMW niet innovatief is, heeft het goed mis...!
Onlangs mochten wij te München niemand minder dan tv presentatrice - actrice en model " Sylvie van der Vaart " verwelkomen voor een fotoshoot. (Site: http://www.sylvievdvaart.nl/index1.asp )
Detail: ook zij wacht vol ongeduld op de komst van de nieuwe BMW 5 sedan (F10).
Ik ben nog niet overtuigd maar ik beoordeel de 5 meestal pas als het mtech pakket uitkomt omdat dat pakket doorgaans de wagen een pak aantrekkelijker maakt in mijn ogen. Dus heb nog paar jaarkes te gaan
Comment