Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik wil bij deze een oproep doen aan kandidaat-kopers (m.n. potentieel cliënteel) betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10).
Het is voor BMW AG altijd leuk commentaren (eerste indrukken) te lezen na de première van een nieuwe auto. Maar... en ik refereer hiervoor naar het topic van de BMW 5 GT, wat ik vooral mis (mij aanbelangt) zijn rij-impressies.
Concreet, ik richt mij hier vooral naar personen (kandidaat-kopers) die de BMW - F10 (na 18 maart 2010) effectief en uitvoerig gaan proefrijden. Het hoeft geen uitgebreid verslag te zijn. De punten voor en tegen volstaan.
Met oprechte dank bij voorbaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenIk zal last hebben denk ik
Wacht maar tot de M5 er is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenIk wil bij deze een oproep doen aan kandidaat-kopers (m.n. potentieel cliënteel) betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10).
Het is voor BMW AG altijd leuk commentaren (eerste indrukken) te lezen na de première van een nieuwe auto. Maar... en ik refereer hiervoor naar het topic van de BMW 5 GT, wat ik vooral mis (mij aanbelangt) zijn rij-impressies.
Concreet, ik richt mij hier vooral naar personen (kandidaat-kopers) die de BMW - F10 (na 18 maart 2010) effectief en uitvoerig gaan proefrijden. Het hoeft geen uitgebreid verslag te zijn. De punten voor en tegen volstaan.
Komt in orde Bond007!!
als je er vroeger wil, dan moet je die testrit maar regelen héHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenIk wil bij deze een oproep doen aan kandidaat-kopers (m.n. potentieel cliënteel) betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Wacht maar tot de M5 er is.
Binnen een jaarke of 2 een dikke 535d met M-pakket op de 2de-hands markt zie ik dan wel zitten
Comment
-
Autosalon Genève 2010
Het 80e autosalon van Genève vindt plaats van: 4 t.e.m 14 maart 2010. BMW AG zal met een grandioze stand aanwezig zijn. Een aanrader. Maakt de F10 zijn debuut aldaar...? Later meer concreter nieuws...
Info via: http://www.salon-auto.ch/Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Meer dan waarschijnlijk zal de nieuwe 5-reeks (F10) zijn debuut maken op het 80ste autosalon van Genève ... Na een bezoek aan de Bmw stand in hal 11 in Frankfurt zal ook een bezoek aan Genève een topper worden met de première van de nieuwe 5-reeks ...
Zal er zeker zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenMeer dan waarschijnlijk zal de nieuwe 5-reeks (F10) zijn debuut maken op het 80ste autosalon van Genève ... Na een bezoek aan de Bmw stand in hal 11 in Frankfurt zal ook een bezoek aan Genève een topper worden met de première van de nieuwe 5-reeks ...
Zal er zeker zijn ...
Comment
-
Morgen (03/11) nog een flinke testrit doen met onze F10, ditmaal een dieselversie, van München naar Augsburg.
Eveneens een bezoek waard en tevens leerrijk " Het BMW Museum " te München.
Meer info via: http://www.bmw-museum.com/ . Alvast veel kijk en leesgenot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWelke motorisatie was dat tijdens uw vorige testrit eigenlijk?
Comment
-
Lijkt het alleen maar zo of zijn de zijspiegels van de F10 een stuk kleiner dan de recent uitgekomen BMW's. (X1 en 5 Gran Tourismo)??
Ik heb ze natuurlijk zoals hier wat gestroomlijnder dan de anderen natuurlijk. Dat was bvb de reden waarom ik de huidige 3 reeks veel mooier vond dat zijn voorganger. Daar waren het vierkante blokken.
Als dit definitief is, mooi dan!!
@Bond007. Laat zeker je impressie weten van de dieselversie. Ben zeker benieuwd naar het verbruik van de hogere dieselmodellen...
trouwens bedankt voor je regelmatige stroom van informatie!!Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEn nog wat fotookes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenLijkt het alleen maar zo of zijn de zijspiegels van de F10 een stuk kleiner dan de recent uitgekomen BMW's. (X1 en 5 Gran Tourismo)??
Ik heb ze natuurlijk zoals hier wat gestroomlijnder dan de anderen natuurlijk. Dat was bvb de reden waarom ik de huidige 3 reeks veel mooier vond dat zijn voorganger. Daar waren het vierkante blokken.
Als dit definitief is, mooi dan!!
@Bond007. Laat zeker je impressie weten van de dieselversie. Ben zeker benieuwd naar het verbruik van de hogere dieselmodellen...
trouwens bedankt voor je regelmatige stroom van informatie!!
I.v.m het verbruik...hier kom ik terug op wat ik een tijdje geleden schreef. Dit heeft hoofdzakelijk te maken met uw rijstijl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenWat die spiegels betreft op de nieuwe F10...die blijven zo (gestroomlijnd ontwerp) zoals u op hogervernoemde foto's kan merken. Tussen haakjes, ze zijn niet klein hoor.
I.v.m het verbruik...hier kom ik terug op wat ik een tijdje geleden schreef. Dit heeft hoofdzakelijk te maken met uw rijstijl.
Hoe vinniger de wagen, hoe vinniger het rijgedrag héHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
Comment