Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    Ik ben nog niet overtuigd maar ik beoordeel de 5 meestal pas als het mtech pakket uitkomt omdat dat pakket doorgaans de wagen een pak aantrekkelijker maakt in mijn ogen. Dus heb nog paar jaarkes te gaan
    Het zal toch geen jaren duren voordat het M-pack uitkomt? Ik denk dat medio 2010 het M-pack leverbaar zal zijn...
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Officiële foto's nieuwe 5-reeks VANAF 23 NOVEMBER door BMW vrijgegeven !

Comment

• Nog enkele weken geduld dus...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zal last hebben denk ik

Comment

• Ik wil bij deze een oproep doen aan kandidaat-kopers (m.n. potentieel cliënteel) betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10).

Het is voor BMW AG altijd leuk commentaren (eerste indrukken) te lezen na de première van een nieuwe auto. Maar... en ik refereer hiervoor naar het topic van de BMW 5 GT, wat ik vooral mis (mij aanbelangt) zijn rij-impressies.

Concreet, ik richt mij hier vooral naar personen (kandidaat-kopers) die de BMW - F10 (na 18 maart 2010) effectief en uitvoerig gaan proefrijden. Het hoeft geen uitgebreid verslag te zijn. De punten voor en tegen volstaan.

Met oprechte dank bij voorbaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              Ik zal last hebben denk ik

Wacht maar tot de M5 er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                Ik wil bij deze een oproep doen aan kandidaat-kopers (m.n. potentieel cliënteel) betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10).

Het is voor BMW AG altijd leuk commentaren (eerste indrukken) te lezen na de première van een nieuwe auto. Maar... en ik refereer hiervoor naar het topic van de BMW 5 GT, wat ik vooral mis (mij aanbelangt) zijn rij-impressies.

Concreet, ik richt mij hier vooral naar personen (kandidaat-kopers) die de BMW - F10 (na 18 maart 2010) effectief en uitvoerig gaan proefrijden. Het hoeft geen uitgebreid verslag te zijn. De punten voor en tegen volstaan.

Komt in orde Bond007!!

als je er vroeger wil, dan moet je die testrit maar regelen hé
                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Ik wil bij deze een oproep doen aan kandidaat-kopers (m.n. potentieel cliënteel) betreffende de nieuwe BMW 5 sedan (F10).

Wij overwegen hem als opvolger van onze E60 530D dus we gaan hem uitgebreid testen. Verwacht je maar aan een mooi verslagje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Wacht maar tot de M5 er is.
                    Is niet voor mijne portemonnee zunne

Binnen een jaarke of 2 een dikke 535d met M-pakket op de 2de-hands markt zie ik dan wel zitten

Comment

• Autosalon Genève 2010

Het 80e autosalon van Genève vindt plaats van: 4 t.e.m 14 maart 2010. BMW AG zal met een grandioze stand aanwezig zijn. Een aanrader. Maakt de F10 zijn debuut aldaar...? Later meer concreter nieuws...

Info via: http://www.salon-auto.ch/
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Meer dan waarschijnlijk zal de nieuwe 5-reeks (F10) zijn debuut maken op het 80ste autosalon van Genève ... Na een bezoek aan de Bmw stand in hal 11 in Frankfurt zal ook een bezoek aan Genève een topper worden met de première van de nieuwe 5-reeks ...
                        Zal er zeker zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                          Meer dan waarschijnlijk zal de nieuwe 5-reeks (F10) zijn debuut maken op het 80ste autosalon van Genève ... Na een bezoek aan de Bmw stand in hal 11 in Frankfurt zal ook een bezoek aan Genève een topper worden met de première van de nieuwe 5-reeks ...
                          Zal er zeker zijn ...
                          Kan het echt aanbevelen. Hoewel de " Internationale Automobil Ausstellung (IAA) " te Frankfurt zeker het bezoeken waard is, is en blijft Genève de metropool of " the place to be " op vlak van autobeurzen. Ik zal er eveneens zijn.

Comment

• En nog wat fotookes...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Morgen (03/11) nog een flinke testrit doen met onze F10, ditmaal een dieselversie, van München naar Augsburg.

Eveneens een bezoek waard en tevens leerrijk " Het BMW Museum " te München.
                              Meer info via: http://www.bmw-museum.com/ . Alvast veel kijk en leesgenot.

Comment

• Welke motorisatie was dat tijdens uw vorige testrit eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Welke motorisatie was dat tijdens uw vorige testrit eigenlijk?
                                  De testrit met de F10 op 26/10 was een benzineversie. Meer nieuws i.v.m de nieuwe motorisaties (motorenpallet) eind deze maand ofwel in december.

Comment

• Lijkt het alleen maar zo of zijn de zijspiegels van de F10 een stuk kleiner dan de recent uitgekomen BMW's. (X1 en 5 Gran Tourismo)??

Ik heb ze natuurlijk zoals hier wat gestroomlijnder dan de anderen natuurlijk. Dat was bvb de reden waarom ik de huidige 3 reeks veel mooier vond dat zijn voorganger. Daar waren het vierkante blokken.

Als dit definitief is, mooi dan!!

@Bond007. Laat zeker je impressie weten van de dieselversie. Ben zeker benieuwd naar het verbruik van de hogere dieselmodellen...

trouwens bedankt voor je regelmatige stroom van informatie!!
                                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      En nog wat fotookes...

Dat ziet er al zeer goed uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                        Lijkt het alleen maar zo of zijn de zijspiegels van de F10 een stuk kleiner dan de recent uitgekomen BMW's. (X1 en 5 Gran Tourismo)??

Ik heb ze natuurlijk zoals hier wat gestroomlijnder dan de anderen natuurlijk. Dat was bvb de reden waarom ik de huidige 3 reeks veel mooier vond dat zijn voorganger. Daar waren het vierkante blokken.

Als dit definitief is, mooi dan!!

@Bond007. Laat zeker je impressie weten van de dieselversie. Ben zeker benieuwd naar het verbruik van de hogere dieselmodellen...

trouwens bedankt voor je regelmatige stroom van informatie!!
                                        Wat die spiegels betreft op de nieuwe F10...die blijven zo (gestroomlijnd ontwerp) zoals u op hogervernoemde foto's kan merken. Tussen haakjes, ze zijn niet klein hoor.

I.v.m het verbruik...hier kom ik terug op wat ik een tijdje geleden schreef. Dit heeft hoofdzakelijk te maken met uw rijstijl.

Comment

Wat die spiegels betreft op de nieuwe F10...die blijven zo (gestroomlijnd ontwerp) zoals u op hogervernoemde foto's kan merken. Tussen haakjes, ze zijn niet klein hoor.

I.v.m het verbruik...hier kom ik terug op wat ik een tijdje geleden schreef. Dit heeft hoofdzakelijk te maken met uw rijstijl.
                                          Volledig mee eens... Ik verbruik nu gemiddeld 8 liter met mijn 320d van 2008. maar dat is vooral te wijten aan stadsverkeer en geen lange afstanden meer...

Hoe vinniger de wagen, hoe vinniger het rijgedrag hé

Comment

Working...
                                          X