Die nieren zijn opvallend groot
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks 2010
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
vraag me af wat ze gaan doen met die achterkant, lijkt zo ferm op de E65 pré facelift..
en die kont lijkt me zo kort in vergelijking met de hoogte en de breedte :sOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHopelijk zal hij er niet zo echt op gaan lijken. Want dan vind ik de huidige stukken mooier/origineler
Comment
-
Ik ben zelf nu al goed 4 jaar eigenaar van een BMW E60. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik deze wagen wel knap vindt, maar niet superknap. Het design van de vorige generaties vond ik in hun tijd toch wel knapper.
Als ik bovenstaande impressies en scoops bekijk, ben ik er zeker van dat het design van de volgende 5 minder opvallend zal zijn, minder Bangle-isch. Ik ben er nu al zeker van dat dat design me meer gaat bevallen. Om die rede ben ik dan ook zeer nieuwsgierig naar de nieuwe 7.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtende huidige 5 is de geilste reisberline (en dan vaar ik tegen men eigen water in) mits een goede uitrusting natuurlijkOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Mannekes, het zijn maar impressies! Wedden dat hij er redelijk anders zal uitzien?
De lichtblokken en nog een paar zaken komen zo van de X6. Voor de rest zie ik ook nog wat elementen van de huidige 5' en 3'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenVraagje: Zou je volgend jaar nog een M5 kopen als je weet dat er een nieuw model uitkomt.?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk BerichtenOp zich is dat wel nog de moeite waard..want een M5 komt zoizo pas minimaal een Jaar na de gewone 5 en ik zie pas een nieuwe 5 komen binnen 2 jaar denk ik ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenVraagje: Zou je volgend jaar nog een M5 kopen als je weet dat er een nieuw model uitkomt.?
De levertijden van een M5 zijn wel niet vergelijkbaar met een gewone 5 hoor hier mag je toch al snel rekenen op een maand a 6 tot 8 als je hem nu besteld heb je hem misschien nog eind dit jaar en dan komt het nieuwe model toch wel erg dichtbij natuurlijk....wat ik zou doen in dat geval is een nieuwe M5 in pre order laten steken en dan kan je misschien wel eens de eertse zijn die met een nieuwe M5 rond rijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk BerichtenJe weet toch ook hoe lang het duurt voor aleer je je een M5 in ontvangst mag nemen als je deze besteld......
De levertijden van een M5 zijn wel niet vergelijkbaar met een gewone 5 hoor hier mag je toch al snel rekenen op een maand a 6 tot 8 als je hem nu besteld heb je hem misschien nog eind dit jaar en dan komt het nieuwe model toch wel erg dichtbij natuurlijk....wat ik zou doen in dat geval is een nieuwe M5 in pre order laten steken en dan kan je misschien wel eens de eertse zijn die met een nieuwe M5 rond rijd
Comment
Comment