Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die nieren zijn opvallend groot

Comment

• doe mij maar een 525xd touring, netjes kwa tax/vermogen/inschr./herverkoopw.

Bmw + flupke = crash, boem, perte-total =
      Bmw + 4x4 + flupke =

Comment

• vraag me af wat ze gaan doen met die achterkant, lijkt zo ferm op de E65 pré facelift..
        en die kont lijkt me zo kort in vergelijking met de hoogte en de breedte :s
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• ik kom gewoon eens kijken of hij er al is

Comment

• Het moet toch leuk zijn om bij bmw te kunnen werken aan nieuwe auto's!

Comment

• Hopelijk zal hij er niet zo echt op gaan lijken. Want dan vind ik de huidige stukken mooier/origineler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Hopelijk zal hij er niet zo echt op gaan lijken. Want dan vind ik de huidige stukken mooier/origineler
                de huidige 5 is de geilste reisberline (en dan vaar ik tegen men eigen water in) mits een goede uitrusting natuurlijk

Comment

• Ik ben zelf nu al goed 4 jaar eigenaar van een BMW E60. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik deze wagen wel knap vindt, maar niet superknap. Het design van de vorige generaties vond ik in hun tijd toch wel knapper.

Als ik bovenstaande impressies en scoops bekijk, ben ik er zeker van dat het design van de volgende 5 minder opvallend zal zijn, minder Bangle-isch. Ik ben er nu al zeker van dat dat design me meer gaat bevallen. Om die rede ben ik dan ook zeer nieuwsgierig naar de nieuwe 7.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    de huidige 5 is de geilste reisberline (en dan vaar ik tegen men eigen water in) mits een goede uitrusting natuurlijk
                    Qua rijplezier is deze 5 heel zeker onovertroffen in zijn categorie.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Impressies volgens Petrolhead...

Link

Da lijkt een beetje heel fel op Mercedes!

Comment

• Mannekes, het zijn maar impressies! Wedden dat hij er redelijk anders zal uitzien?
                        De lichtblokken en nog een paar zaken komen zo van de X6. Voor de rest zie ik ook nog wat elementen van de huidige 5' en 3'.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• ben echt benieuwd naar die kofferklep. Die heeft zoveel weg van de E64
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Vraagje: Zou je volgend jaar nog een M5 kopen als je weet dat er een nieuw model uitkomt.?

Comment

• Op zich is dat wel nog de moeite waard..want een M5 komt zoizo pas minimaal een Jaar na de gewone 5 en ik zie pas een nieuwe 5 komen binnen 2 jaar denk ik ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                                Vraagje: Zou je volgend jaar nog een M5 kopen als je weet dat er een nieuw model uitkomt.?
                                Ja, 2010 komt de nieuwe 5-reeks, dus gok ik dat de nieuwe M5 pas tegen 2011-2012 zal komen. Na 2 jaar is je "oude" M5 nog een aardige duit waard en kan je voor de nieuwe gaan sparen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                                  Op zich is dat wel nog de moeite waard..want een M5 komt zoizo pas minimaal een Jaar na de gewone 5 en ik zie pas een nieuwe 5 komen binnen 2 jaar denk ik ..
                                  Ik dacht dat em eind volgend jaar zou worden voorgesteld.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                                        Vraagje: Zou je volgend jaar nog een M5 kopen als je weet dat er een nieuw model uitkomt.?
                                        Je weet toch ook hoe lang het duurt voor aleer je je een M5 in ontvangst mag nemen als je deze besteld......

De levertijden van een M5 zijn wel niet vergelijkbaar met een gewone 5 hoor hier mag je toch al snel rekenen op een maand a 6 tot 8 als je hem nu besteld heb je hem misschien nog eind dit jaar en dan komt het nieuwe model toch wel erg dichtbij natuurlijk....wat ik zou doen in dat geval is een nieuwe M5 in pre order laten steken en dan kan je misschien wel eens de eertse zijn die met een nieuwe M5 rond rijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door S Liner Bekijk Berichten
                                          Je weet toch ook hoe lang het duurt voor aleer je je een M5 in ontvangst mag nemen als je deze besteld......

De levertijden van een M5 zijn wel niet vergelijkbaar met een gewone 5 hoor hier mag je toch al snel rekenen op een maand a 6 tot 8 als je hem nu besteld heb je hem misschien nog eind dit jaar en dan komt het nieuwe model toch wel erg dichtbij natuurlijk....wat ik zou doen in dat geval is een nieuwe M5 in pre order laten steken en dan kan je misschien wel eens de eertse zijn die met een nieuwe M5 rond rijd
                                          Dat is ook wel een heel goed idee...

Comment

Working...
                                          X